Herkese güzel bir hafta dilerim. Evinizin veya işyerinizin alışverişini pazardan yaparmısınız? Fiyatları takip edermisiniz? 


Pazarda gezemiyorum ben ya. Geçen bir arkadaşımla gittim, dedim ben bayılıcam kalabalık, insanlar üstüne üstüne geliyor, ses falan, zorlanıyorum gezmekte. Marketten devam. 😃
😂 😂 😂 Kalabalık bir pazar seçtin sanırım
Çıkmaz mıyım sebze meyva almaya her cumartesi favorim fiyattan ziyade taze olması sebebi ile pazarı seviyorum yoksa market daha ucuz valla pazardan😂😂😂😂
İyi alışverişler 💐
Evet tabii ki sütü, peyniri nereden alacaz yoksa?
Hımm biz bunları marketten alıyoruz
Ben, doğal tüketiyorum. Doğalı da pazarda buluyorum.
Hangi şehirde
Samsun. (İlçesi)
Hımm sizin oralarda yöresel ürünler olur tabi haklısın
Elbette
Ne kadar güzel
Tesekkűrler
Bol alışverişli pazarınız olsun
Sagolasin
Tesekkur ederim e. i. g icin ☺️👍
Ben yorum için teşekkürler ederim💐
Cevap
5Cevap
Fiyatları takip etmiyorum. Pazara girip gezmeyi seviyorum
Giyimmi alırsın yiyecekmi
Evlimsin?
Çalışan birimisin
Fiyat takip etmiyorum ama arada gittiğim oluyor
Pazarlar keyifli yerler
Belki de bunu güzel kılan şey bu
Hic gitmedm bu aralar pazarlar cok gürültülü ve kalabalk
Ahhh kıyamam sana
O kadar darlanmayı ve sürtünmeleri yaşamaktansa namusumu kurtarıp 5,10 lira fazla verip manavdan alıyorum 😁
Şimdi senin annen pazara gittiği zaman namussuzluk mu yapıyor
Bunu kastetmedim annem pazara giden bir insan ama imkanım var olduğu için tercih etmiyorum
Yoksa konuyu pazardan alanlar namussuz demeye getirmiyorum
Bu sözleri bir daha kullanma sana güzel bir gün dilerim
İşimin bir parçası bilgi toplamak olunca, herşeyi analiz ederim.
Ne güzek
Evet çıkarım fiyatları takip ederim
İyi yaparsın
Severim pazar gezmeyi haliyle ediyorm
Bir kadın için önemli bir olay
Hiç girmiyorum dışarıdan yediğim için
babam yapıyor genelde
Babalar candıe
Hayır çıkmıyorum
Evde bu işi yapanlar var o zaman
Çıkmıyorum.
Evet çıkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?