Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Lrme
Yoksa artık aldım diyip kullansam mı sizce
Eğer indirimde ise bence geri iade et derim. Sonuçta 600 TL'de az bir para değil. Ben senin yerinde olsam geri iade ederim. Sonuçta kolaylıkla kazanılmıyor bu paralar. Hesabıma neresi uygun geliyorsa oradan yaparım alışverişimi. Ben olsam telefonumu geri iade eder yerine daha ucuz ve hesaplısını alırdım. Tabi yine de en iyi sen bilirsin. Neresi uygun geliyorsa oradan alışverişini yap derim. Malum devir ekonomi devri ayağını yorganına göre uzatmak lazım diye düşünüyorum.
Cevap
1Cevap
iade edip tekrar alın ya da sizin 600 tli yi geri versinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?