Güncellemeler
+1 yıl
Ya lütfen birisi bisey yazsin artık kac gündür soruyorum cevap veren yok almak zorundayım süpürge
Çeyizime emiş gücü yüksek süpürge almak istiyorum ev çok büyük halıları güzel çekse yeter uzun süre kullanabileceğim philips marathon serisini karar verdim ama hangi modelini almalıyım bilemiyorum pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bizimki Philips PowerPro Compact 1900w çok memnunuz hem de torbasız
Philips marathon iyi değil mi
O markayı bilmiyorum sadece bizimkinden memnunum onu belirtmek istedim, mutlu evlilikler:)
Teşekkürler
@Greenz filtrelimi peki
@Kedipör Arkasında takılıp çıkarılabilen arada yıkadığımız bir sünger filtre var.
Filtresiz iyi ya ben evlenince oyle alicam surekli yikamak zor
@Kedipör 1,5 senede sanırım 2-3 kez yıkamışızdır :)
Filtresiz olani all emis gucu yuksek olani al motor gucu onwmli philipsin bi serisinde filtresiz vardi. Surekli filtre yikamak istemiosan al
Bugün baktım marathon serisine hiç iyi değil emiş gücü bide hali kaldırıyor diyolar
Phiplis marathon 5 - 6 ay önce almıştık mükemmel
Dyson bütçene uygunsa o daha iyi
Dyson al derim ömürlük ve Servisi iyi
Duron top ball iyi mi
Anımal pro var evet hem temizliği gayet iyi gem kablolu hem dikey bir de alacak ise robot da promax5 derim
Evet animal pro ve dikey de güzel bence başarılı
Animal pro kaç watt sen hangisini kullanıyosun philips iyi değil dimi
Philips de kullandım yeni modeller fırça başlıklı olanlar daha iyi temizliyor toz olsun hayvan besliyor ise astım hastası felan varsa hani Dyson hem malzemesi dayanıklı
Ben philipsin son modelini denedim mağazada emiş gücü hiç iyi değil durona bakmadım hiç
Dyson a da bak derim ben cidden yani dikey de var şarjlı
Dikey istemiyorum bu duron top bal varya memnun kalırsam onu alacağım
Animal pro absulate var evet memnun kalır mağazada dene başlıklar önemli dikkat et
Içinden kaç parça çıkıyor trendyolda buldm duron big bal animal pro 2 o mu
Dyson ya hani orijinal sitesinde incele her detayı kutu içeriğini orada ki fiyatı al ve kıyasla
Dyson animal pro 2 iyi mi
Evet iyi astım için de centetic var siteye gir derim
https://www.dyson.com.tr/products/cylinders
Teşekkür ederim söylediğin absolute yok animal pro var o iyi mi ürünü aldım kullandım 1 gün memnun değilim iade edebilir miyim?
30 gün koşulsuz iade var evet ya memnun kalmayan çok nadir zaten alınacak çok şey var daha
Teşekkür ederim
Rica ederim bende alırken evime arkadaşlara en iyisi olsun derim hani hediye vs
Sağol ya umarım memnun kalırım benim istediğim halıyı havaya kaldırması
Aha aha havaya kaldırır emin ol ve torba derdin de yok ya mesaj at sende deneyimleri ven çok ürün aldım öyle
Wolt. U yuksek olan emis gucu yuksektir
Biliyorum
Torbasiz al
Torbasız baktım marathon serisine hiç iyi değil emiş gücü bide hali kaldırıyor diyolar
Degisik basliklar var
Emiş gücü iyi değil değişik başlık olsa ne yazar
Siemens memnunuz
Hangi modeli
☺️
Modeli derken hangi serisini demek istemiştim
Neyse boş ver
Ya git işine hadi
Samsung gayet iyiii