Çok arada kaldım. Bu ay biraz sıkışığım sadece birine hediye alabilirim. Ne yapacağım?

Kardeşine al
En yakın arkadaşına al
İkisine de alma
İkisine de ucuz bir şey al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok arada kaldım. Bu ay biraz sıkışığım sadece birine hediye alabilirim. Ne yapacağım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İkisine de al bence
İllede almak zorunda değilsin. Alacaksan da bu durumu kime rahat açıklayabileceksen ona alma.
Kardeşine tabiki arkadaş kim oluyor kardeşin yanında
ikisine de alma ya da ucuz yollu yarım elma gönül alma tarzı bişey al.
kardeşin aileden asla sana küsmez mecbur sana ve para durumunu anlar ama arkadaş bir gömlek dışarı o sana aldıysa sende altta kalma ona al
İkisine de özel bir hediye hazırlayabilirsin (fotoğraf albümü gibi). Bence böyle bir alternatif düşün.
Kardeş herşeydir arkadaşınla belki birgün yolun ayrılır ama kardeşin seninle ömür boyu gelecek
Arkadaş kardeşten ötedir
Sen Seç. Diğerine ben göndereyim?
İkisine de alma. Daha adil olur
İkisinede almamak
Kardeşine almalisin
Destek ister misin
Bence kardeş
En önemlisi aile
Tabikde kardeş