KYK'daki birine kargo gönderirken oda no yazmak zorunda mıyım?

Bri arkadaşım KYK da kalıyor ve ona kargo ile hediye yollamak istiyorum habersiz bir şekilde kyk adı yazmam yeterli mi yoksa oda numarası falan da gerek mi bilmiyorum numarasını anons ediyorlar isim diye biliyorum o yüzden eğer numara gerekmezse ona ulaşır diye düşünüyorum

KYK'daki birine kargo gönderirken oda no yazmak zorunda mıyım?
Cevapla