Kız arkadaşıma 300 bin TL değerinde yüzük alıyorum, sizce mantıksız mı?

Kız arkadaşımla bu yaz evlenmeyi düşünüyoruz. Evlilik teklif edeceğim ve toplam değeri 300.000 lira olan bir tek taş ile teklif edeceğim. Sizce bu ücret fazla mı? Çok kararsızım. NOT: kendisi maddi durumu çok iyi olmamasına rağmen gidip 30 bin liraya saat aldı.
Kız arkadaşıma 300 bin TL değerinde yüzük alıyorum, sizce mantıksız mı?
Cevapla