Evet bir eşofman altı aldim (115 TL)
Kazak aldım (225 TL)
İç spor Atlet aldim (35 TL)
Sadece üçüne 375 TL ödedim kapsonlu sweat alacaktım tam kısa girmedigimiz için geçen seneden kalmaları çıkarmışlar mklar o yüzden onuda internetten getittiriyorum Şu an aliexpress te onu beğeniyorum 10 güne gelir ama neden çok pahalı hersey eskiden 375 tlye 10 tane kıyafet alırdım ya la çok pahalı deilmi evet öyle 😒😒
Kazak aldım (225 TL)
İç spor Atlet aldim (35 TL)
Sadece üçüne 375 TL ödedim kapsonlu sweat alacaktım tam kısa girmedigimiz için geçen seneden kalmaları çıkarmışlar mklar o yüzden onuda internetten getittiriyorum Şu an aliexpress te onu beğeniyorum 10 güne gelir ama neden çok pahalı hersey eskiden 375 tlye 10 tane kıyafet alırdım ya la çok pahalı deilmi evet öyle 😒😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
mont alacağım bir tane hatta iki tane :)
iki de gömlek alacağım
sepette duruyor öylece :)
kararsız kaldım
Fiyatlar fazla artmadan alın derim bence 🙂🙂
daha artar mı diyorsun
Evet yani pek olmasada biraz bence karar verin renklerindemi takildiniz?
renkler de tamam şekiller de okey bedenler de
sadece fiyata takıldım:)
Heee evet şu mesele vallaha inanirmisin bir kazaga 225 az zoruma gitti 😂🖕🏾
Pardon dier emoji yanlış oldu çok afedersiniz lütfen 🙏🙏🙏🏻
bir mont 1500
oysa geçen sene sezon sonun da 600 tl idi
almadığıma pişmanım:)
İşte insanın zoruna gidiyor ya
mecbur alacağım zoruma gitse de ihtiyacım var çünkü. ne yapalım..
Evet maalesef öyle iyi günlerde kullanmanızı dilerim
teşekkür ederim
Sadece sweat aldım 400 e mont ya da kanguru mont alacağım ya da deri ceket çoook para
Evet ya cook
Hem çok para hemde beden yok olmuyor 🥲
Yok ben giyecek yazlık kıyafet
Yazlık
Evet onu dedim bende
Mont olduktan sonra giyiliyor evet
Monta da gerek yok
Tıpkı babam gibisin adam kışında üşümüyor
Yaz kış şortla yatarım , kazağım yoktur 🙄🤣
Sanırım pekmezi çok içiyorsun ya da aşırı kanlisin masllh 😂🤣
Pekmez ağzıma sürmem 😒 bilmiyorum öyle bol bol asla giymem , askerde dahi içlik giymedim dondurucu soğukta falan
Masallh kanından az banada ver bağışla Kızılay'a 🤣😂😂🤣🤣🤣
Al istediğin kadar ayıp ediyorsun 🤪
Yazlık aldım uyguna gelince kışlıkları da önce almıştım
Dün sadece bir termal monta 1125 lira verdim 🥲
Aaaa yapma ya ama gülerek giyin
Nasıl güleyim sadece iki ayakkabı bir mont ıvır zıvıra 4 bin harcadım 🥲 elini attığın şey can yakıyor
Evet farkındayım ☹☹☹☹ sanırım sen marka aldin
Geçen sene gibi soğuk olursa diye aldım birde yurtdışına gidip geliyorum onun için biraz kaliteli aldım
Anladim bu sene daha berbat olur Allah bilir ama 🤣
Deme öyle yaa 🥲
Almadım
❤❤
Burada kış olmuyor
Antalya deme sakın ansjsk
Mersin