Kışlık kiyafetler aldinizmi hazırlık yapıyormusunuz?

Evet bir eşofman altı aldim (115 TL)
Kazak aldım (225 TL)
İç spor Atlet aldim (35 TL)

Sadece üçüne 375 TL ödedim kapsonlu sweat alacaktım tam kısa girmedigimiz için geçen seneden kalmaları çıkarmışlar mklar o yüzden onuda internetten getittiriyorum Şu an aliexpress te onu beğeniyorum 10 güne gelir ama neden çok pahalı hersey eskiden 375 tlye 10 tane kıyafet alırdım ya la çok pahalı deilmi evet öyle 😒😒
Kışlık kiyafetler aldinizmi hazırlık yapıyormusunuz?
Cevapla