Nişanımda takılan çeyrekleri bozdurup kışlık alışveriş yapsam çok mu kötü olur?

Büyük takılara dokunmuyorum sonuçta kayınbabam ihtiyacın olursa harca demişti çeyrek ne ki hem enflasyon denen bir şey var TL gitgide eriyor.. Alışveriş lazım

Nişanımda takılan çeyrekleri bozdurup kışlık alışveriş yapsam çok mu kötü olur?
Cevapla