Haftaya kuzenimin doğum günü. Giysisi, takısı her şeyi var. Ne alacağımı bilemedim. Protez tırnakları çok beğeniyor. Doğum günü için ona tırnak randevusu alsam birlikte gidip yaptırsak güzel bir hediye olur mu?

Haftaya kuzenimin doğum günü. Giysisi, takısı her şeyi var. Ne alacağımı bilemedim. Protez tırnakları çok beğeniyor. Doğum günü için ona tırnak randevusu alsam birlikte gidip yaptırsak güzel bir hediye olur mu?

Bence olmaz yani eğer sen de bu düşünceye girdiysen Demek ki o da bu tür şeyleri seviyor Ve sen de bunu yaparsan Bence güzel bir hediye olur yani değişik
Cevap
32Cevap
Bence güzel bir hediye
Bence olur bayıldım ben bu fikre. Ben de severim protez tırnakları keşke doğum günümde beni de biri götürseydi ya. Bu fikrinden sakın vazgeçme.
Kuzenlerinin akıllarına sok bu fikri :D
Onlardan hayır yok en sonunda kendim gidip yaptırıcam valla 😄
Kuzenin kucuk degilse ve seviyosa boylr seyleri bence cok mantikli. Cok guzel düşünmüşsün
Yoo saçma olmaz. Benim gibi tırnak uzatmayı, bakmayı seven biriyse memnun olur. 😍 Ben bayılırım mesela, tırnak bakımı işlerine.
Çok havalı ve orijinal bir hediye. İlgisi buysa çok mutlu olur. Keşke biri de bana paket hediye etse kuaförden 🤣🤣🤣
Bazen hediye işini farklı şeylerde arıyoruz aslında çok basit
Evet öyle
Benim elim bundan daha kadınsı, bu nasıl bir teyze eli? 😀 Komple bakım yaptırın tırnak vs kurtarmaz bunu.
kullanıcı adınla uyumlu ne kadar manidar bir görüş yapmışsın fikri ziyan
Yaa sorma ondan zıpladın kurbağa prenses gibi 😂
Benimde kuzenim olurmusun bana böyle sürprizlerle gel yeterki;)
🤣🤣💅
Güzel olur ondan sonrada içecek bişey flan ismarlarsn bence güzel olur ben olsam sevinirdim
Bana yapılsa aşırı mutlu olurdum. Kız günü bir şey yaparız artık :)
İlginç bana hiç böyle hediye eden bir şey olmadı 🙄
Ben biraz ince düşünüyorum. Büyük ihtimalle bana da böyle bir hediye gelmez
Hım
Yoo gayet farklı bir hediye olur. Doğum günü kutlu olsun 🎈
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim
Bence kendinde al kız kıza Eglenirsiniz Ordanda Kuaföre Gidersiniz miss💅🏻
Birlikte kız günü gibi bir şey yapmaya çalışacağım
En iyisi 👍🏻
Gençler yaptırsın valla yakışıyor. Benim de içimde ukte kaldı..
Hiç bir şey için geç değildir bence deneyin derim ben🫶🏻
🙏
Ay beğeniyorsa sever hediyeni. Farklı ve his bir şey :)
değil mi? Eşya almaktan daha iyi olur diye düşündüm ama emin olamamıştım
Evet çok saçma olur ve gereksiz bir şey bencee
Erkekler ne anlar ya bir de yorum yapmışlar
Bence gayet güzel olur.
Çok iyi bir hediye olur bence kendisi de bayılır buja
Bana yapılsa mutlu olurdum o yüzden güzel olur bence
ben açıkcası kızlarda böyle tırnağı uzun süslü püslü olanları pek sevmiyorum.
Kısa tırnak mı güzel
@mikurinshiku yani normal olsun ya sade daha güzel oluyor böyle bazıları sim döküyo işte yüzüne fazla fazla makyaj yapıyor yani belki o kadar güzel değildir belki Allah vergisidir bir şey diyemem ama makyajla aşırı makyajla daha çirkin oluyorlar bana göre tabiii doğallık her zaman daha iyidir. tabi kendine bakacaksın ama makyajda ve böyle tırnak şeylerinde abartı iyi değil ben sevmiyorum şahsen sevende vardır elbette...
Kuzenin seviyorum onu biliyormusun. Onun yerine onu paintball götür oynat sonra beraber gidin oraya
Açıklamada kuzenim çok beğeniyor yazmış ya
Keşke kuzenimde bana hediye etse tırnak bakım randevusu 😢😢
Fotoğraftaki gibi bi tırnak yaptırmayacaksa bence güzel bi hediye
Böyle boş şeylerden de keyif almazsınız ya Allah bilir kaç para bunlar
Manikür 80 üzerine tırnak ve kalıcı ojesi 200 al sana 280 vallahi yazık günah evde ugraşmıym diye resmen çöpe atıyorlar bide bunu silip çıkarmak içinde 60tl veriyorlar
Bana katılmışsın bu hepsinden güzel :D
Ben hep kısa tırank kullanıyorum 20 TL'ye indirimden çok uzun olmayan takma tırnaktan aldım biyere gidince takıyorum eve gelince çıkarıyorum renginden mi sıkıldım başka renk oje sürüyorum mis gibi 2 ay rahat kullanıyorum ve herkes benim kendi tırnagım sanıyor bu kadar yapayda durmuyor
Baskaguzel seyler varken gecici bir sey icin beyin harcamayin
Hayır cok iyi benim kız kardeşime de arkadaşı hediye etmişti cok mutlu olmustu
Olmaz tabikii en güzel hediyeside olabilir.
Güzel ve farklı bir hediye olabilir
Erkekler vs kızlar xlspxlaösö neyse bence güzel olur hiçte saçma değil her şeyi tamsa onu seviyorsa mantıklı baya
Bence hiç saçma değil aksine güzel benimde haftaya doğum günüm umarım bunu düşünen olur
HERŞEYİ VAR KIZIN boş ver SACMA OLUR BANA ALABİLİRSİN RANDEVYU
Saçma olmaz güzel bir hediye olur
geçici bir şey ya o yüzden emin olamadım. Bana yapılsa hoşuma giderdi
Tırnaklarım kötü mü yani der yanlış anlarsa eğer
bu açıdan düşünmemiştim. Biz hep beğeniyorduk bir kere yaptırmıştı o sonra yaptırmadı malum fiyatlar falan. Bu konudan yanlış anlamaz bence
Kuzenin olsam mutluluktan ağlardım
keske benim kuzenlerimde boyle olsa
Bence mükemmel fikir sevdim)
Saçma olmaz güzel olur.
Ben çok sevinirdim nerede böyle kuzenler..
Gayet hoş bir hediye olur.
Güzel bence saçma değil, aksine güzel bir jest.
Seviyorsa çok güzel bir hediye olur
Bence güzel değişik bir hediye hoşuna gider
İlgisi varsa saçma olmaz bence
Ben çok sevinirdim çok güzel olurdu
Kuzenin evli veya sevgilisi varsa fantezi iç çamaşırı al bence
Sana lan bacım
bacım çocuğu sanane
Olur ama ne kadar iyi yerlere gitsem de tırnaklarım mahvoldu
Başka bir hediye olsun.
Vay güzel fikirmiş bence hiç saçma değil
Hayir saçma degil güzel düşünmüşsün
Ben olsam mutlu olurdum sacma da değil ayrıca
Uzun tırnak seviyorsa saçma olmaz
Uzun tırnak çok itici
guzel olur mantikli olur yap
Seviyormuş zaten niye saçma olsun
Gayet güzel bir hediye
Yoo güzel fikir bence :)
Seviyorsa cok guzel bır hediye olur bence
Bence gayet güzel olur sevinirde
Bence mükemmel bir hediye 💖💅🏻
Bence çok güzel fikir
çok iyi fikir ben isterdim
Bence güzel bir hediye olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?