• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

LCW'de bile bir kaban 1000 TL. Bu kış soğuktan donacak mıyız?

pisipisili
pisipisili Takip Et
Xper 5 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
55
Yapay Zekaya Sor
LCWde bile bir kaban 1000 TL. Bu kış soğuktan donacak mıyız?
LCW'de bile bir kaban 1000 TL. Bu kış soğuktan donacak mıyız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • perla23
    perla23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    lcw yi beğenmeyip almazdım yeminle :D çok güzel instagram da indirim sayfaları var onları takip ediyorum. pazara gidiyorum. mağazaya gidip bir şey alabilecek bir durumda değilim. indirim kovalıyorum yani. açıkçası kaliteli de bulmuyorum fiyat performans olarak. tabi bu demek değil ki doğru olanı bu tırım tırım indirim kovalamalıyız. tabiki de hayır. keşke ihtiyaçlarımızı zorlanmadan alabilsek ama durum ortada.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Geçen kış almıştım yine bu fiyatlardı. Bu fiyat iyi bile, çünkü o zamandan bu yana her şeyin fiyatı kat kat arttı.. 😐 Ama tabi kalitesi nasıl bilemem...

    0
    0 Yorumla
  • Mahall
    Mahall Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    Pamuk, akrilik ve elyafa gelen yüksek zamlar, artan kur derken tekstil sektörü de bu zamlardan ciddi derecede etkilendi..

    Dolayısıyla markaya göre pahalı diyebiliriz ama zamlar ve değer kaybeden para karşısında pahalı diyemeyiz..

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

47

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Aşırı pahalı artık her şey

    0
    0 Yorumla
  • StrawberryBride
    StrawberryBride Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    O kadar haklısınız ki ya. Kış geldi kapıya dayandı bile. Bir tane kışlık almadım daha. Bakalım alabilecekmiyiz. Zor ama çünkü her şey çok pahalı ya. Birşeyin yanına eskisi gibi yaklaşılmıyor. Allah'tan geçen kıştan kazak falan almıştım ucuzken bir numara büyüğünü aldım iyi akıl ettimde. En azından onları giyerek bu kışı geçiririm. Yoksa bir sürü masraf olacaktı. Kışlık montum yok sanırım. Varda aslında eskilmiş bakalım onuda bu kadar pahalı iken alabilecekmiyim ama zor.

    1
    0 Yorumla
  • StrawberryBetter
    StrawberryBetter Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    O kadar haklısınız ki ya. Kış geldi kapıya dayandı bile. Bir tane kışlık almadım daha. Bakalım alabilecekmiyiz. Zor ama çünkü her şey çok pahalı ya. Birşeyin yanına eskisi gibi yaklaşılmıyor. Allah'tan geçen kıştan kazak falan almıştım ucuzken bir numara büyüğünü aldım iyi akıl ettimde. En azından onları giyerek bu kışı geçiririm. Yoksa bir sürü masraf olacaktı. Kışlık montum yok sanırım. Varda aslında eskilmiş bakalım onuda bu kadar pahalı iken alabilecekmiyim ama zor.

    0
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    her şey fazla mi pahalı yoksa ben mi pahalı şeyleri beğeniyorum

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Biz giyelim diye değil zaten. Onların birtanecik arap kardeşleri giysin diye üretiliyor.

    4
    0 Yorumla
  • cukur69
    cukur69 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 80%
    +1 yıl

    Normal fiyat bence, ya kaç para olcaktı bende 2020 yılında Altınyıldız’dan siyah palto almıştım 700 liraya demekki 300 lira zam gelmiş bence normal pahalı değil

    0
    0 Yorumla
  • KaramelMacchiato_
    KaramelMacchiato_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Bu yıl şubatta trendyoldan 172 tlye şişme mont aldım şu an 410 tl olmuş yani iyi ki önceden almışım. Yani şişme mont çok sıcak tutar mı bilmiyorum ama napim örgü hırka falan almaya çalışcam

    0
    0 Yorumla
  • mannyakmıdırnediryaa
    mannyakmıdırnediryaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Geçen sene çok pahalı diye korka korka aldığım 500 liralık montuma artık bir çocuğummuş gibi davrançam benden bile temiz tutçam beni giyip kirlenmesin sakın hiiğğ aman

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    trendyolda indirden aldım 250 gayet iyi ara ara takip edin indirimleri az para değil 1.000 tl çok bi monta

    1
    0 Yorumla
  • Junİchi
    Junİchi Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kışın kaban bile giymiyorum :d montum da yoktur üşümek gibisi var mı yav soğuktan hissizleşiyosun mis gibi. Her sene bu anı iple çekiyorum

    1
    2 Yorumla
    • deeepbreath
      deeepbreath
      +1 yıl

      Paramı sacma saoan seylere harcadıktsn sonra 5 kurusum kalmadıgında girdigim tripler

      Yorumla
    • bireylulmeselesi_
      bireylulmeselesi_
      +1 yıl

      @deeepbreath sçdösöslskds

      Yorumla
  • Darkk_Angel
    Darkk_Angel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 92%
    +1 yıl

    Artık ucuz olan ne var ki?
    Mecburen taksitle alacağız..

    2
    0 Yorumla
  • TarantulaKml
    TarantulaKml Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Harbi ya herşeyin giyati o kadar hizli arttiki artik ne ucuz ne pahali ayirt edemiyorum fiyat algim kayboldu

    0
    0 Yorumla
  • Beyefendiori
    Beyefendiori Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    bu günleri bildiğim için geçen senden 5 ayakkabı 7 8 sweat aldım, keşke mont da alsaydım 1k olmuş

    0
    0 Yorumla
  • _Ǥнσsτ10_
    _Ǥнσsτ10_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bişey yemicez, icmicez, giymicez, sosyallesmicez bazılarıda saltanat sürecek. Sistem böyle yapcak bişey yok.

    0
    0 Yorumla
  • Filo01
    Filo01 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 86%
    +1 yıl

    İki sene mont aldım yeşil keşke siyah alsaydım kaban almak istiyorum boy kısa olduğu için pek giyemiyorim ama giyeni yakışanı yok değil hani 😁

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Almayın sakın LC Waikiki den ürün alırken iyice inceleyin gömlek aldım bir yıkamada defolu oldu sakın tavsiye etmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • aynadakiajan
    aynadakiajan Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 310 cevap paylaştı.

    Biraz daha ekleyip 1 ton odun almak daha mantıklı sonra patlat kestane mısırları soba başında keyif yap daha makbule geçer.

    0
    3 Yorumla
    • arell22
      arell22
      +1 yıl

      Hahahqhqhhqhwhw çok iyi

      Yorumla
    • majeste34
      majeste34
      +1 yıl

      Kestanin kg haberin yok galiba 🤣

      Yorumla
    • aynadakiajan
      aynadakiajan
      +1 yıl

      Kaban kadar yoktur 🤪

      Yorumla
  • Coollife01
    Coollife01 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Yani düşün ki LCW en dandik markalardan biri , kaliteli bişey yok. 1 sezon anca giyersin sonrası çöp

    0
    0 Yorumla
  • heyasi
    heyasi Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Geçen kış beyaz teddy kaban almıştım bu yılda renkli ya da siyah almayı düşünüyordum ama galiba yattı o iş 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Eski montunuz varsa onu giyin. Ben seneler önce mont aldım hala onu giyiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Her şeye %100 hatta %150 zam geldi gerçekten şaka gibi…

    1
    0 Yorumla
  • Taraseress
    Taraseress Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kabanım yok geçen yıl yırtıldı yenisini alırım diye bekledim öğrenciyim ya fiyatları gördükten sonra nasıl alayım

    2
    0 Yorumla
  • Ykslbyr1905
    Ykslbyr1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 81%
    +1 yıl

    Reis işini bilir o sarayda sicacak yatsın vatandaşın... Olsun adalet ya ben bişi demiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Hicranreis
    Hicranreis Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Geçen sene kaban aldım 130 a. Şimdi ise 500. iyi ki almışım geçen yıl

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Geçen sene Mavi'den 499 TL ye almıştım. İyi ki geçen sene almışım, yine onu giyeceğim.

    0
    0 Yorumla
  • Ghostmale01
    Ghostmale01 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal bir alt pijama 250 olmussa adisi... labanda normal

    0
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Doğalgaz da pahalı sokakta lastik yakalım artık yapacak bir şey yok.

    0
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 561 cevap paylaştı.

    400'e alıp dolaba atmıştım ilkbaharda şimdi aynısı 900 lira sjsjjsjsjsn

    0
    0 Yorumla
  • bjhhjhkj
    bjhhjhkj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yuh kredi çekip mi giyinsin millet. Sweatlere baktım 300lerde ulan bu rezillik nedir?

    0
    0 Yorumla
  • Camdakikız34
    Camdakikız34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    1000 TL çok pahalli değil bence diğer markalara göre lcw de daha ucuz.

    0
    0 Yorumla
  • Learnedman
    Learnedman Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Dolap uygulamasından alacağız böyle giderse

    0
    0 Yorumla
  • Vanessaa_
    Vanessaa_ Takip Et
    Bilge Yaş: 109 , eic 95%
    +1 yıl

    Zaradaki de çok güzeldi geçen yıl çok ucuzdu almadım pişman oldum

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    don bile pahalı artık ihtiyac olmadıkça alışveriş yapılmaz

    0
    0 Yorumla
  • mikimouse2
    mikimouse2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Donsak en azından donmuş oluruz zarara girmeyiz bu kadar

    0
    0 Yorumla
  • muratby
    muratby Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 34%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 464 cevap paylaştı.

    çakma ürünleri bile 2500 tl ye satıyorlar. bu sene eskilerle idare edecez

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    battaniye sarıp gezelim artık grev yapalım sonumuz son değil

    0
    0 Yorumla
  • omeraslanmete
    omeraslanmete Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hepsi var hep önceden alırım ama bu fiyatlarla milletin işi zor...

    0
    0 Yorumla
  • ugurlubayankus
    ugurlubayankus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Eskileri giyin her sene yeni mont almayın eskimeden

    3
    1 Yorumla
    • Behavaha
      Behavaha
      +1 yıl

      Aradığım görüş denebilir.

      Yorumla
  • gghostman
    gghostman Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Reis her yıl kaban mı alıyorsun geçen yıllarda aldığını kullan işte

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Elin avrupalısı gazı yok evde ısınamıyor donuyor bizimkiler giysi derdinde.

    2
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Üşürseniz dolar yakın kahrolsun Amerika 😄 yaşasın Ekonomimiz amin (!)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kesinlikle ben donacağım kisligim hic yok bir de üniversite öğrencisiyim 1 pantolon ve 3.4 tshortle geçireceğim maalesef

    0
    0 Yorumla
  • leyloş0101
    leyloş0101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Mont almam gerek bu kış için ama Allah bilir fiyatları ne kadardir

    1
    0 Yorumla
  • MysteryMan23
    MysteryMan23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    EVet Lc Waikiki eski günlerine geri döndü..

    LCW'de bile bir kaban 1000 TL. Bu kış soğuktan donacak mıyız?
    0
    0 Yorumla
  • hazalxxyy
    hazalxxyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Her yıl kaban mı alınır ya 1-2 senslik şeylerini kullan merak etme 1-2 senede eskimiyo modası geçmiyo rahat ol mkk

    0
    0 Yorumla
  • AtanamayanKurabiye
    AtanamayanKurabiye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Yazık günah ya kat kat giyinirim yine almam şunu

    1
    0 Yorumla
  • Aliyevaymbrnnn
    Aliyevaymbrnnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Donmaya başladım bile.. keşke aynı fiyatta kalsaydı her şey...

    0
    0 Yorumla
  • Nnumune
    Nnumune Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Fiyatlar ayvayi yedi gecen sene 500 liraya aldigim mont bu sene 1700 lira

    0
    0 Yorumla
  • Kingsman_
    Kingsman_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    her şey ateş pahalısı gerçekten ama yinede ne olursa olsun her bütçeye bir şey bulunur illaki

    0
    0 Yorumla
  • subcomandante_Mr
    subcomandante_Mr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Kat kat giyinin. Hem katlar sıcak tutar. Olduğu kadar

    0
    0 Yorumla
  • vanlıyammm
    vanlıyammm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bzaten yaşadığım yerde İranlılardan başka kimse alışveriş yapamıyor.

    0
    0 Yorumla
  • merigibi
    merigibi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok haklısın kış geldi daha kışlık almadım. Bakalım alabilecekmiyim bu fiyatlarla zor gibi.

    0
    0 Yorumla
  • IMHILL
    IMHILL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    sanırım kaban yoğuşmalı kombi özelliği taşıyor

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Benimle bu kışı geçirecek, sevgili gibi takılıp ama kafa ütelemeyecek bir hanımefendiye bu kabandan 5 6 tane alabilirim. Ben de kafa ütülemem 😃

    0
    0 Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 554 cevap paylaştı.

    Kendine gel LCW! Sen sadece LCW'sin.

    1
    0 Yorumla
  • bondbg
    bondbg Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 41%
    +1 yıl

    Doğalgazı da kesecekler yandık 😔

    0
    0 Yorumla
  • Kovboy_35
    Kovboy_35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 59%
    +1 yıl

    1000 TL ise yine uygunmuş

    0
    0 Yorumla
  • Hanicancan
    Hanicancan Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Oylar Zafere her şey düzelecek

    0
    16 Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Aynen kardeşim tek yol zafer partisi
      Ümit hocamızın emrinde tam gaz devam
      Bugün ki paylaşıma baktınmı

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      Baktım her zamanki gibi yapıştırmış reis 🐺🤘🏻🧿

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Az kaldı inşallah 2023 Haziran 18 de iktidar zaferin olacak

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Tek sorun Mansur Yavaş aday olmuyor anlamıyorum niye

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      Bence bekletiyorlar bir planları var zaman kolluyorlar artık hata yapacak lüks kalmadı ya vatan satılacak ya yeniden kurulacak

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      İnşallah Mansur Yavaş aday olur başka yol yok ve Tanju Özcan artık Zafer partisine geçmeli CHP öyle değerli bir insan bulunmamamalı

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Tanju Özcan ve Mansur Yavaş Zafer partisine geçmeli

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      Bakalım memleket partisi ile de ittifak bekliyorum ben ama her şey iyi gidiyor. Seneye seçim vakti o silahlarla katliam yapacaklar mi acaba açıklayacaktı Ümit hoca zaman bekliyor herhalde

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Bence milli yol partisi yani remzi çayır da bu itifaka dahil olabilir ayrıca doğru parti söylentiside var ben Muharrem İncenin bazı görüşlerini benimsemiyorum mesela komünizm gibi

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Ama memleket partisi, doğru parti, milli yol partisi ile ittifak kuracağız gibi ben bu itifaka Ahmet Yılmaz'ın yanı milliyetçi Türkiye partisininde katılmasını isterdim
      Ayrıca Osman Pamukoğlu, Ali türkşen, namık ekin de bize katılacak galiba
      İlber Ortaylı da yeşil ışık yakıyor gibi zafer partisine

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Osman Pamukoğlu, Ali türkşen, namık ekin bize büyük güç katar zaten Yusuf Halaçoğlu ve Ahmet * da yanımızda
      Yani akademik olarak çok güçlü bir kadro var
      Eğitimli , kültürlü işin ehli bir kadro var gibi

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      İlber Ortaylı pek Atatürk adını anmaz Osmanlıcıdır o ama severim kendisini bir Kemalist olarak yine de bu ülkenin değeridir. Muharrem İnce'nin Türkiye tarihinin en yanlış anlaşılmış ve yalnız bırakılmış siyasetçisi olduğunu düşünüyorum. Her fikirlerine katılamayız zaten. Ama her biri şu israiloğulları maşası hükümetten daha iyidir.

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Zafer partisi iktidar, memleket partisi Muharrem İnce baş muhalefet düşünüyorum da çok güçlü gerilim bol keyifli seviyeli ve halkın hakkın savunanlar mecliste olur

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      Umarım öyle olur yoksa Türkiye bitik. Türk kalmayacak sokakta Afrikalı arap slav ingiliz alman fransız italyan o bu iyice leş gibi oldu iyice ortalık

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Acilen yabancıya konut satışlarının durması
      Ekonomi de fiyat kotası politikası
      Ve yerli üretim
      Ve saraydan, devlet yönetimden tasarruf Şart mesela en fazla 3 Cumhurbaşkanı yardımcısı ya da danışmanı ya da destek yakın personel olmalı
      Ülkede reform şart inşallah hayırlısı olur Allah'a emanet kardeşim

      Yorumla
    • Hanicancan
      Hanicancan
      +1 yıl

      Olur olur kabine değişsin hepsi olur. Tanrı'ya emanetsin 👋🏻

      Yorumla
  • ashleyww
    ashleyww Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet doncaz g0tumuz buz pistine doncek

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 362 cevap paylaştı.

    Pazardan alcaz kabanları mecbur

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > LCW'de bile bir kaban 1000 TL. Bu kış soğuktan donacak mıyız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Buzağımızın ateşi düşmüyor? 5 cevap verildi
Kar yüzde kaç ihtimalle tutar? 6 cevap verildi
Hava çok soğudu kar yağacak miş? 9 cevap verildi
Sizce de bu kış çok soğuk geçecek mi? 10 cevap verildi
Bodrum katı daire kışın çok mu soğuk olur? 15 cevap verildi
Dondurma yenir mi yalanır mı ? 33 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨