24 bin verip bir sweat almanın mantığı ne olabilir? :D Kim, neden veriyor bu paraları kıyafetlere? 😱


Şahsen ben buna bu kadar para vermem. Hayır yani ne özelliği var da bu kadar para ediyor bu. Altüstü bir ceket işte. Yani hani altından falan olur anlarımda. Bu ne böyle güzel bile değil. Bundan daha güzel vedaya kaliteli ceketler bundan daha uygun ve ucuz. Bu parayla daha güzel şeyler alınabilir bunun yerine. Biz bunlara para harcamayız ama harcayan insanlar çok bu tarz pahalı kıyafetlere. Benim açımdan bunu almak mantıksız çok pahalı.
Cevap
45Cevap
Aşırı pahalı.
Balenciagaya bakıyorsan tabi öyle fiyatlar. Normal insanların giyindiği işte lcw, koton ne bileyim H&M falanlara bak sen de, 80-90-100 TL, hadi en pahalısını söyleyim 200 TLye al çık yani.
Geçen hafta vakkoya girdim boxer 750 tl yaziyordu kendimi fakir hissettim hayir o boxer alsam sandığa kaldiririm
araplar veriyordur o kadar parayı başka kim verecek şahsen benim maddi durumum çok iyi ama ben bile vermem o kadar
Burası balenciaga. Sizin cebinize uymuyorsa bakmayın. Bu kadar basit. Ve bana kalırsa aman aman bir para değil.
Aşırı zengin olmalısınız wğdmpeğleğs
Sana bana üretmiyorlar zaten kanka. Hitap ettiği kitle biz değiliz. Dakikalık geliri bu paranin 10 katı olan insanlar var dünyada sen düşün.
Marka arkadaşlar ağlamayın bu kadar zaten alan kitle biz değiliz bunları
Bütün gelirimi tek bir sweat'e verdiğim gün vurun beni. Bu neeee 😅
Veren m*allar var ki adamlar satabiliyor bu fiyata
24 bin verecek kadar güzel değil, gerçi güzel olsa bile bir sweate o kadar para vermem.
Marka takıntısı 😃
Parası çoktur.. kıyafete az para vermek anlamsız geliyordur 😋
Marka takıntısı , aşağılık kompleksi olan ezikler veriyor o paraları..
Bugün bir gözlüğe 16700 tl verdim. Veriliyor😐 Tabi verirken de içimden bir şeyler koptu
Arsa al gerçi ikiside değerlenir pahalı olur saeneye
10 dönüm arazi alabilirsek o paraya yarısını ben vercem😅😅 10 dönüm en az 100bin
Maaleyetinde bir sey yok satis fiyatina bak
Ay bayıldım ne kadar nadide bir parça. Hemen almalıyım 🤩
Bu kıyafet niye 24bin TL çözemedim. Ayrıca arsaların dönüm başı parası bile 24 bin değil 10 dönümü unut
Her markanın kendine göre fiyatları var, alıp almamak size kalmış. 200-250₺ arası da var tabi. Önemli olan en pahalısını almak istememek, her şey isteğimize göre ilerlemiyor maalesef.
Kendini yıkayıp kurutup ütülüyor galiba bu paranın halkını anca öyle verir 😂
Bunun adi enayilik artik aynisini pazarda 80 tl bulursun ne gerek var ya
sen o paraya bahçe bile alamazsın ama bir elbiseye o kadar para verilmez ki
Şaka bigi fiyatlar ya gerçekten alan var mı ya bu fiyata valla dünyanın en zengini olsam bu sweatlere bu kadar para vermem onca para boşa gideceğine bağışlarım o parayı
Para çok olunca nereye saçacaklarını şaşırıyorlar da ondan
Ne alakası var kaliteli ürünler uzerine giydigin zaman o şıklığı hissediyorsun
balenciaga , versace gibi markalar pahalidir..
10 dönüm mü? Bence 250 metrekare ancak alabilirsin😅
iPhone'a neden o kadar para veriyorlarsa aynı sebepten
Belli bir çevreden gelen saygı için
Parası çok aklı yo bisürü insan var , para cok olunca nereye harcayacaklarını bılmıyorlar.
aynen knk 10 dönüm verirler sana 24bine sen bul bende alayım o paraya
Ünlüler alıyor normalde değeri asla ve asla o kadar değil
Ne yapıyorlar kadını da yanında mi veriyorlar acaba dnznsjs
10 dönüm arsa alır kendimi arsama gömerim
Youtuberler, tiktokerlar veriyor xD
Dostum balenciaga yâni adı var hani
Para tuzağının da bu kadarı.
onu zenginler alıyor canım
Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış
Kanka el arabası al daha iyi
arsa al hayvancılık yap süt zamlandı
23 TL 95 kuruş herhalde 😂
Bu markanın uçuk rakamları var.
Gereksiz harcama yapmaya gerek
10 dönüm arsa mantıklı
Marka prestijine para yedirmeyin
O paraya kaç sweat alınır
Ben aldım bundan ama iade edicem, bol geldi
On dönümlük arsa al degerlenir zamanla😂😶😁
Niye öyle pahalı be ev alsan daha iyi
O paraya düve kestirir yerim ben 😀😂
Tarla daha mantıklı 😃
Oha bedava ins tukenmemistir alalım hemen 😔✌
10dönümlük arsa nerde 24bine😅😅😅
Arsa almak daha mantıklı olur
Sweat al bence 🙃
:D kumasda yakut saklamıslar
Tabiki sweet, arsanın yarın ne olacağı belli mi?
çok çirkin birde sweat ya
Yalnız bir dönüm arsa 75 ila 90. bin arası 😅
aklı olmayıp parası çok olanlar
gelişi böyle, kurtarmıyo :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?