80 TL'lik bir şeye kargo ödememek için 200 TL'lik daha alışveriş yaptım. Kargo ücreti ödememe hırsı sadece bende mi var?

Minik bir krem alıp kargo dahil alışverişimi 100 TL'ye yapabilirdim ama o kargo ücretini ödemek beni yıpratıyor. Ne zaman kargo ücreti yok yazısını gördüm, o zaman rahatlıyorum 😅

80 TL'lik bir şeye kargo ödememek için 200 TL'lik daha alışveriş yaptım. Kargo ücreti ödememe hırsı sadece bende mi var?
Cevapla