Ben çok seviyorum ayakkabıları ya. Ben fiyatı kaç para olursa olsun alırım. Özellikle topuklu ayakkabıya bir tık daha bayılıyorum. O kadar yüksek bir miktarda ayakkabı almam hani dudak uçuklatan cinsten. Ama beğendiğim ayakkabıyı alırım. Eğer param yetmiyorsa ayırtıp mutlaka onu bir şekilde alırım yeterki beğendiğim bir ayakkabı olsun. Ama malum bu günlerde biraz daha ayağını yorganına göre uzatmak lazım malum her şey başını almış gidiyor. Har vurup harman savurmamak lazım dikkatli olmak lazım az biraz diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar