Apple ürünlerine yine zam yapmış, hiçbir zaman iPhone sahibi olamayacak mıyım?

Apple tüm ürünlerine zam yapmış. Iphone almak için para biriktirirken fiyatlar da artıyor galiba artık iphone almak imkansız. Siz bu zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Apple ürünlerine yine zam yapmış, hiçbir zaman iPhone sahibi olamayacak mıyım?
Apple ürünlerine yine zam yapmış, hiçbir zaman iPhone sahibi olamayacak mıyım?
Cevapla