- Alışveriş & Hediyeler konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden bu gibi durumlara gurur yapardım yani her insanın gurur yapması gerektiğini düşünüyorum Ne gerek var söylemeye falan diye düşünüyorum anlayacak olan insan zaten kendi kendine Sen söylemeden anlar derdim ama dediğim gibi eskiden olsam bunları derdim ancak insanlar artık o kadar arsız yüzsüz olmuş ki bana göre özellikle bu gibi konularda bunları söylemekte hiçbir sakınca yok En azından zoruna gittiğini söyleyebilirsin açık açık bana hiç hediye almıyorsun bana artık hediye al diye istemene gerek yok Evet birazcık bu konuda gurur yapmanı tavsiye ediyorum çünkü onun aldığı hediyeye muhtaç değilsin ancak zoruna gittiğini açık açık söyleyebilirsin ancak benim sana tavsiyem böyle biriyle mutlu olamazsın o yüzden ayrılığı bir gözden geçir çünkü cimri erkekle gerçekten yapılmıyor şimdi erkekle bir tek kendisi gibi cimri bir kadın beraber olabilir ancak onun dışında Sen normal bir insan o da cimri biriyse gerçekten yapılmaz çünkü attığın her adımda para HES abı yapar bir yere gitmek istersin benzin der benzin parası der bir yemek yemek istersin daha ucuzunu yiyelim der hayat sana zehir olur maalesef
140 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAy aynı durum bende de var bu durumu direkt söyleme de belli et napıyorsun dediğinde falancanın sevgilisi şunu hediye almış onu anlatıyor ballandıra ballandıra, ben de onu dinliyorum falan de dolaylı yoldan anlat işe yarıyor hwhxhwbshsahshshahahshahaha
114 Yorumla- +1 yıl
Bana bunu niye anlatıyorsun derdim ben olsam..
- +1 yıl
Tam klasik tc kızı ezikliği mk 😂😂 sktr git babana anlat bunları adam almak zorunda mı babası almaz sevgilisinden bekler 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk tamam knk herkesin babası hediye alsın kimse kimseye bir şey almasın. Bu nasıl bir mantık anlamadım 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk sen de tam klasik ezik TC erkeğinin utanç kaynağı. kezbanlık ve varoşluk tavan yapmış hakaret etmeden insan gibi konuşamıyosunuz. Sizin gibiler ne anlar ki böyle şeylerden
- +1 yıl
İşine bak lan ezme benim lafım bunun gibi acizler. Allahın kezolari neymiş falancanın sevgilisi şunu almış falan diyecekmiş adam da alacakmış 😂😂 ulan ezikliğin bu kadarı olur mu hediye için insan bu kdr düşürür mü kendini? Karşında ki kendisi düşünüp alırsa alır zaten almıyo diye böyle ezik hareketlere ne gerek var bide gelmiş bunu savunuyo andaval. Söylediğin kezbanlık varoşluk senin gibilere ait bi itham işte Allahın ezmesi. Bide senin gibiler ne anlar diyo ulan ezme böyle şeyler söylenerek değil kendi isteğinle olur davar
- +1 yıl
Bu kişi sevdiği adamdan beklediği için bir çaba gösteriyor. En azından kestirip atmıyor, başkalarından beklemiyor he canım? Burada mesele bir hediyeye muhtaç olmak, ihtiyacı olmak değil, kız dilenmiyor sevgilisinden. Sadece ilişkiye dair bir şeyler görmek düşünüldüğünü hissetmek bizi mutlu eder. Bazen erkekler akıl edemiyor diye düşünürüz. Bir noktaya kadar çabalarız. Bazı erkekler hiç düşünmeden hediyelere boğar, bazıları da akıl edemezler, sırf bu yüzden vazgeçmemiş sevgilisinden, en azından çabalıyor. Karşısındaki yabancı değil sevgilisi veya kocası. Böyle şeyler normaldir. Şunun lafını yapıp insanları itin popon sokman senin beyinsizliğin kusura bakma
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Sen bu kafayla daha çok yalnız kalırsın. Senin gibi hödükler ne anlar ki Allah'ın kezbanı
- +1 yıl
Allahın beyinsiz cahili kullanıcı adım Afiliyalnızlık farkındaysan yani yalnız olmakla mutluyum. Ama sende bunu bile anlayacak beyin olmadığı için ne demek olduğunu anlamaman normal😂 senin gibi aciz kezo eşşekler olacağına hayatım da yalniz kalmak emin ol çok daha iyi. Sen git sevgiline hediye alsın diye falancanın sevgilisi şunu almış falan diye alttan mesaj ver hadi Allahın çapulcu eziği seni 😂😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Sen bu kafayla daha çok yalnızlıkla mutlu olursun Allah'ın düşünce özürlüsü. O kadar varoş ve eziksin ki net olarak nasıl bir yaratık olduğun bariz ortada. Sevgilim senin gibi görgüsüz ve anlayışsız değil söylememe gerek bile yok ve hediye almak için düşüneceği bir beyni var ama sende o da yok. Sendeki olmayan zekayı kuşa taksak kuşta ne yapacağını şaşırır ters uçardı. Öyle bi cahil ve varoşluk kokusu geliyo yani
- +1 yıl
Ya senin ben olmayan beynini s... yim hala hediye diyo ya ahaha kızım sen nasıl bi byinsiz andavalsın ya söyleneni anlamak bu kdr mı zor senin için. Kodumun embesili hala köpek gibi havlıyosun alakasız şeyler söylüyosun ben sevgililer birbirine hediye alamaz mi diyorum mk beyin özürlüsü ya hayatımda mmalll gördüm de senin kdr mallınıı görmedim yemin ederim. Bide sevgilisi ince düşünüp hediye alıyomus bak bak ahaha mk dingili yaptığın yorumlardan kimin varos ezik aciz bi tip olduğu okdr belli ki tam mahalle süprüntüsüsün hala bana yalnız kalacaksın diyosun anlayamıyosun ki benim sertlerim içinde böyle önemsiz şeylerin yeri yok. Ezik olduğun burdan belli işte hayatında ki en büyük şey sevgili yapmak ahahah olmayana da bununla laf sokmaya çalışan bi ezik paçozsun, yine diyorum hayatımda senin gibi aciz ezik süprüntü bi tip olacağına hiç olmaması daha iyi anlıyomusun? 😂😂 Allaha şükrediyorum ki senin gibi okuduğunu anlamayan andaval dingil ezik paçoz birini hayatıma sokmamış 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Net anlama özürlüsüsün tam da bir kezbansın dediğim bütün tabirlere uyan birini daha önce hiç görmemiştim ta ki senin gibi anlaması kıt sokak çocuğunu görene kadar yallah geldiğin kenar mahalleye hadi kışt
- +1 yıl
Havlamaya devam et hadi ergen köpek seni havlaa 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Allah çarpmış peygamber tekme atmış olum sana birde ben sataşmıcam havlayan köpek ısırmaz nasıl olsa sende ısırmazsın :D
- +1 yıl
Havlamaya devam et aferin çok güzel havlıyosun köpek 😂😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu durum ara sıra benim de aklıma geliyor. Bizimki de yeni sayılır gerçi ama etrafımda görüyorum da, erkekler sevgililerini hep el üstünde tutuyor ve hediyelere boğuyor ama benimkinden henüz bir şey göremedim. 😕
424 Yorumla- +1 yıl
Babanız alsın kızım size hediyeleri mk ne aciz tiplersiniz siz ya. Babanın bile almayacağı şeyleri elalemin adamından bekliyosunuz sanki zoraki biseymis gibi, kendiniz kıçı kırık bi hediye alırsınız karşılığında da bi ton hediye beklersiniz. Herşeyi erkekten bekleyen ezme tipler sizi
- +1 yıl
O zaman neden erkeklerle olalım? @AFiliYlnzlk valla şahsen ben bana maddi olarak çok büyük hediyeler almayan, para yedirmeyen erkekle beraber takılmam. Genel olarak kızlar da böyle düşünüyor bu devirde. yok öyle üç kuruşa beş köfte. maddi olarak pahalı hediyeler de beklerim bana parasını da dibine kadar yedirecek 🥂
- +1 yıl
Sen kimsinde adam sana parasını yedirsin lan teneke. Sana para yediriyosa o adam seni yatakta o.. pu yerine koyuyodur ki zaten sende kendini o.. pu yerine koymuşsun😂 bi erkek bana parasını yedirecek pahalı hediyeler alacak diyosan ozaman sen paralı bi o.. pusun ve senden çok var farklı biri değilsin yani 😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@AFiliYlnzlk abicim ben hediye alsın illa bekliyorum mu dedim ya niye bu kadar celallendin 😅kimseden bir şey beklediğimiz yok çok şükür babamız alıyor el üstünde de tutuyor sadece alırsa sevinirim hoşuma gider dedim. Nasıl ki sevdiğin insanın seni sevdiğini bilsen de bunu dile getirmesi seni seviyorum demesi ayrı hoşuna gidiyorsa bunu başka şekillerde göstermesi de hediye almak gibi mesela hoşuna gider insanın. 😂
- +1 yıl
Sen ne ezik bi tipsin. Bir çift maddi manevi birbirinden desteği esirgememeli. Bu hediye olabilir başka şey olabilir. Hayatının kadınına/erkeğine hediye almak kadar doğal bir şey yok bu dünyada. Ama sen ezik bir mal olduğun için kavrayamazsın böyle şeyleri. Kimse de senden hediye beklemez merak etme, yalnız gebereceksin, mal herif
- +1 yıl
@Mdaydddd senin gibi ezme aciz tipler olacaksa hayatımda zaten kimse olmasın ben mutluyum böyle gerçi sende benim kullanıcı adımın ne demek olduğunu anlayacak beyin yok 😂 Allahın sığırı ben sevgililer arasında hediye olmaz falan demiyorum ne demek istediğimi o sarımsak beynin algılamıyo bile. Yorumda yazmış yok bakıyorum başka çiftlere sevgilileri sürekli hediyeye boğuyo yok el üstünde tutuyo falan. Bunu eleştiriyorum kendisi el üstünde tutuyo mu acaba? Ayrıca hediye nedir ulan çapsız bi ilişkide önemli olan hediye mi andaval? Ilk önce sen sana verdiği değere sevgiye bakarsın soruyu soran da bu yorumu yapanda on planda hediyeyi tutuyo, eğer bunu dert ediyorlarsa ayrılırsın yoluna bakarsın hediye almıyo diye şikayet etmek nedir mk bu nasıl bi acizliktir ya dünya da en son dert edeceğim şeydir. Karşımda ki kız bana değer versin düzgün bi insan isterse ömür boyu hediye almasın umrumda bile olmaz. Böyle şeyler karşıdakinin içinden gelerek yapacağı şeyler yapmıyorsa ve bu senin zoruna gidiyosa sktr git ayrıl ozaman bu kdr basit. Alttan alttan hediye alsın diye mesaj vermek nasıl acizlik ezikliktir mk, senin gib paçavra benim hayatımda olacağına yalnız ölmeye raziyim ben senin gibi acizler anca ömür kısaltır mk çöpü seni 😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk "Bir delille kırk alimi yendim de kırk delille bir CAHİLİ yenemedim." Ne kadar güzel değil mi sana cuk oturdu. Senin gibi cahiller olduğu sürece biz bu ülkeyi 1 adım dahi ilerletemeyiz.
Cevap sahibi+1 yıl@ѕυrαтѕız_ĸız ön planda hediyeyi tutsaydım ayrılırdım zaten anlamak istemiyorsunuz sanırım ilişkide en önem verdiğim şeylerden de değil ben ona sevgi gösteriyorum değer veriyorum o da bana ama bu gibi şeyler de ilişkiye renk katıyor olması yapılması imkansız şeyler değil gidip en pahalı hediyeyi alsın da değil olay ama bu kadar uzatıp celallendiğinize göre bununla alakalı bir yaranız var yapacak bir şey yok hakarete de gerek yok
Cevap sahibi+1 yılYorumum @AFiliYlnzlk kişisine
- +1 yıl
Ezberlemiş sözü buraya yazarak zeki olduğunu sana ezik bir kezo 😂😂 senin beyninin ne kdr çalıştığı yaptığım ilk yorumdan çıkardığın sonuçla belli oldu zaten boşuna havlama yani 😂😂 yorumum suratsız denilen sarımsak beyinliye 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk İlk yorumunda çok haklısın ve doğru şeyler söylemişsin. Ama senin bu söylediklerini para avcısı kezban, kendi parasını kazanmaktan aciz kızlar anlamaz bence.
- +1 yıl
@Strong_Warrior Dedi 250 gram için kişiliklerinden vazgeçen adamlar.
- +1 yıl
@Mdaydddd Bence o doğru söylemiş. Sen para avcısısın. Sen al o zaman erkeklere hediye. Adam ne demiş 1000 tane hediye beklersiniz, 1 tane kıçı kırık hediye alırsınız demiş. Yanlış bir şey dememiş. Bence gerçekler sana batmış. Para avcısı, erkek düşmanı (feminist) olduğun için tepki vermişsin. Rezillik.
- +1 yıl
@seraaapppp0 Yalnız bir kezbansın sen. Seninle sevgili olacak erkeğin aklına tüküreyim ben. Bulamazsın gerçi de. :)))
- +1 yıl
@Strong_Warrior knka şu kuduz köpeğe laf anlatma anlayacak beyni yok çünkü. Bırak havlasın köpek gibi bunun ezme aciz köpek kaynıyo ortalık 😂😂 bak zaten aynı yorumun altında cvp veren kendi hemcinsi ne demiş bana. Ozaman niye erkeklerle olalım demiş ahaha para yedirtmeyen erkekle takılmam demiş genel olarakta kızlar böyle düşünüyo demiş yani kendi hemcinsi söylüyo bunu ama gelmiş burada mk embesili palavra sıkıyo. Kendi hemcinsi ele vermiş bunları o yeter ahahaha
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Eşek kadar beynin yok başkasının görüşü beni sallamaz varoş ben savunduğum şeyi söylüyorum. Özelden bir kere bana verir misiniz yazdığınız kadınlsra şimdi burada erkeklik taslamayın kapiş
- +1 yıl
Yine geldi kuduz köpek çok güzel havlıyosun sen yaa havla bakayım hadi ahaha😂😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Anırmayı kes :D
- +1 yıl
Havla dedikçe havlıyo aferin ahahaha devam et hadi havla 😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk :D mk cahil topluluğu
- +1 yıl
Aferin böyle havla dedikce havlayacaksın itaatkar köpek 😂😂
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk Anırma varoş :D
- +1 yıl
Sözümü böyle dinle işte köpek havla deyince havlayacaksın itaatkar köpek seni 😂😂😂
- 1 yıl
Maddiyata değiliz aslında bir kuru gülü bile bizi mutlu eder
Evet sana değer verip vermemesi önemli, hiç sıkma canını. Evet ilk hamleyi sen yapmışsın çok güzel. Ancak karşılığında bir şeyler hatta daha güzel şeyler olmalı. Zoruna gittiğini vs hiçbir ilişkinde söyleme. Karşındaki adam ise zaten anlar. Biz hediyeyi bir kenara bırak normalde işi bile olsa kendi işimiz gibi addederdik. Aman işte zor bazı şeyleri anlayıp anlatmak
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Ne garip yapılan şeyin farkında bile değilsiniz, utanıp çekiniyosunuz. Bu bi davranış bozukluğu, bu düşüncesizlik, bu karşındakiyle empati yapmamak, bu karşındakini değer verdiğini onun için bişeyler beğenmeyi almayı ona göstermeyi reddetme durumu resmen. Basit bişi değil ya bu, bu adam yarın öbür gün kendi karnı tok olunca senin karnın aç mı diye düşünmez. Sonra da erkekler kötü, hayır bu adamları yetiştirememişler bunlar çomar olmuş, siz de o çomarlara paye vermişsiniz sevmişsiniz, sevgili olmayı bu olarak görüp devam ediyosunuz. Köy yerinde yaşıyoruz sanki erkek kadın popülasyonu kısıtlı, bulduğumuzla idare edelim kafası. Çok saçma gerçekten
70 Yorumla
+1 yılBiliyor musun, iliski konusunda herkesin yaptığı buyuk bir hata var ama bunun fakinda olan nadir insan var. O da şu ki, ikili iliskiler taraflar rahatsiz olduklari konulari dile getirmekten cekinirler veya onemsemezler. Zamanla bu konular onlari etkilese bile kendi kendilerine fedakarlık yaparlar ve bundan karsi tarafin haberi bile olmaz. Senin Şu an yaptigin kucuk bir mesele olsaydi seni bu kadar etkilemezdi. Belli ki etkilemis. Beklemen hata. En basinda soylemelisin, konusmalisin. Bana hediye almiyor olman bende ilgisizlik hissi olusturuyor farkli seyler dusunmeme sebep oluyor (artik ne ise) neden bunu yapiyorsun? Bundan sonra bu sekilde olursa bu duygularim devam eder ve iliskimize zarar gelebilir gibi konus abi ya aaa. Cok zor degil. Tsrtismaktan mi korkuyorsun? Karşındaki olgun biri degilse sacma sapan tepkiler vericekse de buyursun gitsin. Kapi orada
30 Yorumla
+1 yılSevgilin almıyordur belkide sevgi şekli hediye deilde duygusal bağdır romantizm felan
Anladığım kadarıyla sen söylemeden alsın isityosun fakat karşıdakinin böyle bi huyu yoksa beklenmezki
Zoruma gidiyor deme bence deki çaktırmadan sevgililere ne alınır? Sorusunu duymasını sağlayabilirsin bu sorunun cevabında hediyede olacak
Şimdi sevglin duyarsa eğer hediye sözcüğünü ve senin mutsuzluğunla alaka kurarsa hediye alma şansı var
Yok eğer almıyorsa sabit fikirli olabilir ya da sevgi bekliyodur yani hediye etmekten çok hediye almk istiyodur bence buna hediye ederek kışkırtabilirisn00 YorumlaÖnemli olan birbirinizi sevmeniz değil mi? Ne kadar cimri bilmiyorum ama ben beni seviyorsa mutlu olurum. Sen aldıysan içinden geldiği için almışsındır. En büyük hediye o kişinin su an yanında olması değil mi? Mutlu olmak hediyeye değil kişiye bağlıdır. O kişi benim yanımdaysa onun sevgisini hissediyorsam en büyük hediye benim için budur. Para pul geçici kalıcı olan sevgidir. Özel günlerinde de almıyor mu hiç? Yaşınızı almış insanlarsınız. Oturup karşı tarafa bu durumu anlatabilirsin.
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence bir insan seviyorsa hediye almalı. Hani değer verdiğini farklı bir şekilde göstermiş olunur. Bunun illa pahalı olmasına gerek yok. Kendi ellerinle yapılmış bir hediye daha da değerlidir emek vardır hazır alınmamıştır felan. Yine de hediye insanı mutlu eden, sevildiğini hissettiren bir olay ve herkes yaşamalı, yaşatmalıdır sevdiği insana
50 Yorumla Kaybetme korkusu yaşaması lazım başka bir erkeğin atıyorum doğum günün de sana hediye aldığını iddia ederek davran veya işyerinde atıyorum kadınlar gününde sana bir çiçek bir de bileklik hediye etmiş biri falan bunları şöyle ufak tefek yalanlarla. Tabiki yalan söylemek ve bunun gibi davranışlar yanlış olduğunu biliyorum. Herkesin seni isteklerine göre hareket ettigini onun sana yetersiz geldiğini hissettir kendini kanıtlamaya çalışır diye düşünüyorum
20 Yorumla
+1 yılAyni durum bende de var. Ben ona sogum gununde tudors marka gomlek aldim. Sonra aradan zaman gecti icimden geldi kemer aldim. Baska zaman deodorantim yok diyodu diye deodorant aldim. Ama o bana hicbir sey almadi. Dogum gunumde cicek almis bi de ufak pasta almis halbuki ondan hatira kalacak ufak bi hediye hos olurdu yani cicege para verecegine ufak bisey alsaydi keske.
09 Yorumla- +1 yıl
Dogum gununde*
- +1 yıl
İlla eşya mı olması gerek pasta çiçek hediyeden sayılmıyor mu?
- +1 yıl
@Kuşadali88 sayiliyo tabii ki ama hediye olsa anısı kalirdi. Pasta yeniyo. Cicek de solunca cope gidiyo. Maksat anısı olması
- +1 yıl
Mantıklı tabi. Erkek kafası nasıl olsa para harcanıyor değer veriyoruz gibi gelse de bşze anı olayı başka.
- +1 yıl
@Kuşadali88 yani.. tamam ufak pasta gene alsin ama cicek yerine mesela sade bi bluz alsin giydikce onu hatirlayayim ya da bi canta olabilir ne biliyim
- +1 yıl
Eskiyen eşyalar da atılıyor diye biliyorum ben. Ne bileyim tişört temizlik bezi olur çanta deforme olunca atılır vs
- +1 yıl
@Kuşadali88 yahu tamam da cicegin atilma suresiyle tisortun veya cantanin atilma suresi bir mi? Bi bluzu ya da cantayi yillarca kullanabilirsin
- +1 yıl
Kafam netleşti. Teşekkürler
- +1 yıl
@Kuşadali88 rica ederim
Bende iliskilerinde bi magazaya girdigibde aaa bu ahmete cok yakisir diye bakan kizlara hep hayran olmusumdur 1 kerede bana oyle hediye alan mesele hediye degilde beni onemseyen olmadigim yerde ona yakisir diyip de icinden geciren olmadi. Ha eger benim bu bahsettigim sekilde bi duygudaysan haklisin fakat karsilik bekliyosan bu tarz şeyler karşılıklı yapilmaz beklenmez yani 👌
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAy bu ben. Ben sevgilime sürekli hediye alıyordum canım sıkılıyodu alıyodum çok seviyodum onu. O bana hic bisi almıyodu ama hic dert etmedim kendime cunku ben fazla aliyodum hani. Neyse doğum günüm geldi bana elbise aldı ben alma gerek yok falan dedim yok dedi sen o kadar sey yaptın bana falan dedi 1 kere aldı daha da almadı zaten
00 Yorumla
+1 yılAlmıyorsa içinden gelmiyordur. Sen söyledikten sonra almasının ne anlamı var. Ben olsam tenezzül etmem. Sende ona almıyor olsan aklına gelmiyor diycem de (ki bu bile kötü) ama sen ona aliyorken o hiç almıyorsa bazı şeyleri sorgulamak lazım
20 Yorumla
+1 yılAynı durum bende de vardııı. Asla bir şey isteyemem ve aman alma bir şey derdim parasına kıyamayarak. Erkeklere yaranılmaz erkeklere kimler yaranır biliyor musunuz? Evden aldırıp bıraktıranlar, aşkımmm tırnağımı yaptırıcaağğm diyenler
01 Yorumla- +1 yıl
Katılmıyorum genellemene ancak herkesin bir alıcısı var bu noktada hemfikiriz. Herkes layığını bulur 😊 çarık çarıkla sarık sarıkla.
+1 yılİçinden gelmiyorsa zorla aldırmanın anlamı yok diye düşünüyorum. Sende hediye almayı bırak ona karşı. Cimri biriyse de ayrılmanı tavsiye ederim. Çünkü bu sana ileride daha büyük sorunlara yol açar, daha çok canını sıkar.
20 YorumlaTabii ki seni çok mutsuz eden şeyleri karşı tarafla paylaşmak ilişkinin şartı; ama suçlayarak değil duygularından bahsederek. Bu durumun sana ne düşündürdüğünden nasıl hissettirdiğinden seni incittiğinden vs bahsederek
00 Yorumlaİsabet olmuş ayrilmaniz değmeyen insana zaman ayirmayin...👏
20 Yorumla
+1 yılCimri insan duygularında da cimri olur, narsist biriyle birlikte olmuşsun. Aynısı bende vardı, hakaret yoktu ama hediye almazdı. Duygularda da cimriydi. Ayrıldım. Bence kesinlikle şükret
00 Yorumla
+1 yılBir ilişki de kıymetli olan değer görmektir. Her ne kadar hediye ile ölçülmesi doğru olmasa da şu da bir gerçektir ki sizi mutlu edeceğini bildiği ufak tefek jestleri yapmaması ya da hediye alacak ince düşünceye sizi mutlu etme düşüncesi olmadığından sorun olabilir söyleyebilirsiniz
10 YorumlaSöylemekle olacak bi şey değil bu… hediye verilmiş ince düşünceli biri olsa zaten farklı davranırdı… ben bunu pek anlamam kendi hoşlarına gider hediye almak ama vermeye gelince… 🤷🏼♀️😅
10 Yorumla
+1 yılSevse ihmal etmezdi. Ona olan sevgini ve düşüncelerini gözden geçirme vaktin gelmiş.
40 YorumlaYeteri kadar değer görmüyorsun demekki söylemelisin ve terslemelisin. Gerekirse seni yeterince tanımıyor demekki tanısaydı hediye istediğini anlardı sevgilini iyi tanı
30 Yorumla
+1 yılHayır ima etmeye devam et bi 50 sene daha bekle
21 Yorumla- +1 yıl
Bi derdiniz varsa çıkın söyletin ya niye bu kadar zor?
Karşılık bekliyrceksen sende hediye alma ne gerek var
30 Yorumla
+1 yılGüncellemeyi okumadan önce tam da yazıyordum değer vermediği için diye. Ayrılmakla iyi yapmışsın
10 Yorumla
+1 yılSöyleme diyecektim ama ayrilmisiniz zaten agzinla söyleyince sen suclu oluyosun yasadim hem de en agirindan 😐
10 Yorumla
+1 yılAlmak zorunda değil. Sen çıkar ilişkisi yapıyorsun. Bence bırak bu ayakları ve onu koşulsuz sevmeye bak.
00 YorumlaHediyeden ziyade cimri biri ile yapabilir misin onu düşün bence çünkü bu iş hediyeyle kalmaz başka şeylere de yansır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizede hep kütükler denk geliyor. Hediyeyi bırak güzel bir söz bile söylemiyor. Güzel söz söyleyip süpriz yapsan da ne gerek vardı diyip burun ucundan bakıyor. Şükür ayrıldık, kurtuldum. Allah yarıdmcın olsun
00 Yorumla
+1 yılAçıkça söylediğin zaman bazı şeylerin anlamı kalmıyor. Hediye alınması ya da bir hatadan dolayı özür dilenmesi gibi
00 Yorumla
+1 yılbu iş para değil dşünce meselesi
söylesen ve gidip alsa kıymeti var mı
bence yok04 Yorumla
Soran+1 yılEvet yok ben zaten maaşımla her istediğimi alabiliyorum. Sadece istediğim ondan gelen bir seydi. Bunu artık vurgulamayayim hiç bu konuyu acmayayim o zaman doğru mu?
- +1 yıl
evet ve bir şeyde almayın
Soran+1 yılBence de artık ben de almayacağım
Şeyi çok düşünüyorum acaba eski sevgilisine alıyor muydu diye bunu düşünmek de bana kafayı yediriyor- +1 yıl
düşünmeyn bence
Yani o düşünmedikten sonra senin söylemenle alacaksa ne anlamı kalacak ki o hediyenin
10 Yorumla
+1 yılCimri kisilere katlanilmaz ya
En ufak şeyin hesabını yaparlar10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuna bi yol bulursan bana da soyle. hic ozel günümüz hediyemiz kutlamamiz yok bende ufak tefek hani ondan hatira kalacak bisey olsun isterim ama hic yok cok üzülüyorum
10 Yorumla
+1 yılSana sevgiline hediye almıyorsa yol ver gitsin cimri adamdan koca olmaz
10 Yorumla
+1 yılSöylesende çok bir şey değişeceğini sanmıyorum içinden gelmeli insanın
10 Yorumla
+1 yılŞimdiden cimrisi evlenince nolur bilemedim ayrıl bacım pinti insandan hersey beklenir pis cimri
10 Yorumla
+1 yılHediye zorla alınmaz, aldırılmaz; içten gelen bir davranıştır bence
00 YorumlaSana hediye alayım
Bi kahve yapayım görürsün
00 Yorumla
+1 yılAyrılman iyi oldu. Geçmiş olsun. daha iyi birini bulursun
00 Yorumla
+1 yılAyrilmakla en iyisini yapmışsın cimri insandan hayır gelmez
00 Yorumla
+1 yılBende olsam senin gibi düşünen birine asla hediye almazdım. 😒
04 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
@Liliththehotgirl kızdırmaya çalışıyorum niye araya giriyorsun 😂
- +1 yıl
Kıza yaptığın yoruma üzüldüm de o yüzden
- +1 yıl
@Liliththeponcikkalpgirl
+1 yılBence cimrilikten degil de sana verdigi degerden kaynakli. Seni sevmedigini dusunuyorum
00 Yorumla
+1 yılSöyle.
Bende seninle aynı durumdaydım.
Ayrıldım bitti gitti.00 YorumlaUfak jestler yapması gerekiyor.. ama yapmıyorsa bunu ona açık açık söyle..
00 YorumlaOlaya bak sürekli hediye alan cici kız, bu tür kızlar kaldı mı
00 Yorumla
+1 yılBelli ki senin onu sevdigin kadar o seni sevmiyor ilişkini gözden gecirmende fayda var
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 326 cevap paylaştı. Sevgilin sana karşı cimri demek daha doğru olur.. İnsanın zoruna gidiyor ya.
00 YorumlaSenin için hayırlısı olsun. Ayrıldım der üzülürsün ama iyisi bu olmuş gibi duruyor anlattıklarına göre
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBende hediye almıyorum, istediğim hediyenin fiyatını söylüyorum parasını yolluyor, ben alıyorum. Basit ve güzel
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBorcu vardır. Erkekler ciddi düşünmediğine yatırım yapmıyor
12 Yorumla
Soran+1 yılAilelerimiz tanıştı evlilik düşünüyoruz borcu yok
Cevap sahibi+1 yılİlişkinin boyutunu bilemem ama normal değil.
Gizli Üye(25-29)+1 yılİçten gelmiyorsa ve sen söylüyorsan ve adam ondan sonra alıyor ise durum bk gibi.
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu yüzden de bu şekilde istemiyorum içinden gelsin istiyorum ama çok cimri ya zoruma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılEğer ileriye yönelik pilanlarınız varsa maddiyat biriktiriyordur ve haklıdır bu konuda bence. İleriyi düşünen biri olabilir belki
Soran+1 yılEvet birikim yapıyor fakat bir hediye çiçek 100 tl
Cevap sahibi+1 yılBirikim yapmaya çalışan insan için 100 tl çok para gelir. 😧 3-5 biriktirerek birikim sahibi olabilir insan yoksa para 100 ona 100 buna derken koca bir maaş eriyor birden.😨
Gizli Üye(25-29)+1 yılne isyanlar var yaa bizde kız arkadaşımızın olmamasından isyan ederiz slkjwslkj ama haklı bi isyanın var bence açık açık söyle
00 YorumlaBenim sevgilim de hiç aşkım canım bebeğim demiyo bana bunu defalarca dile getirdiğim halde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyani tatli dille söyleyebilirsin bence hos bi zamanda
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCimrilikten hediye almaması da çok ilginç, parası var diyorsun. İnce ruhlu biri değil demek ki. Ne iş yapıyor peki
00 Yorumla
+1 yılAçık açık söylemek yerine iste bence beğendiğin şeyleri at özel günlerde soğuk davran neden böylesin derse de özel günümüz jestler bekliyordum senden de ya da senden jestler bekliyorum falan de
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrıl bence evlilige dogru giderse cok daha zorluk cekersin
00 Yorumla
+1 yılHayir, isar edip alsa bile bu tatmin etmez. peki hediye yerine baska bisey yapiyor mu? yani para harciyormu? mesela beraber tatil ya da , borc isteyince veriyor mu?
00 YorumlaDaha yebni flört etmeye başladıysanız normal. Erkekler konu kadınlar olunca çok fazla düşünürler. Misal ilk mesajı atacqğı zaman en az yarım saat düşünür. Seni analiz etmeye çalışıyor olabilir.
00 YorumlaÇokk cimriyse uzak dur benim bir arkadaşım vardı, işten geldiği zaman evde çöpü karıştiriyordu, eşi gelen arkadaşlarına ne yedirmiş diye..
10 Yorumla
+1 yılHödük ya eski sevgilim de öyleydi. Ben özenerek hediye hazırladım. Onda ise tık yoktu. En son açıkça dedm de öyşe aldı. Gerçi bir anlamı olmadı ama
01 YorumlaHayırlısı olmuştur umarim
10 Yorumla- Devamını Gör (60)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer