Sevgilim bana hiç hediye almıyor, zoruma gittiğini açık açık söylemeli miyim?

Sevgilime 3 kez hediye aldım o bana hiç almıyor birkaç sefer vurgu yaptım ona rağmen sallamiyor parası var çok iyi bi maaşı var ama çok cimri. Artık zoruma gidiyor çok pahalı maddi değeri yüksek bir şey beklemiyorum sadece ufak ondan gelen bir şey olsa bile benim için yeterli bir gün karşısına geçip açık açık söylemeli miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Soru yeniden gündeme girmiş ayrıldık arkadaşlar mesele hediye değildi bana değer vermeyip hep hakaret etmesiydi
Sevgilim bana hiç hediye almıyor, zoruma gittiğini açık açık söylemeli miyim?
Cevapla