Alışveriş & Hediyeler 400 tlye makyaj çantası yapayım dedim, nemlendiriciyle gunes kremini sepete eklememle para bitti? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kız noluyoğ bu ülkenin haline anaaaaa Güncellemeler+1 yıl Kızçeler bana uygun fiyatlı memnun kaldığınız makyaj fırçalarınızı nerden aldığınızı söuler misinizz 400 tlye makyaj çantası yapayım dedim, nemlendiriciyle gunes kremini sepete eklememle para bitti? Cevapla Makyaj Soruları Para Soruları Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et
putthathere Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl O kadar haklısın ki ljndflkjfdlkjff eklipsin fırçaları güzel gayet onlardan alabilirsin bence gerçi ben elimle makyaj yapıyorum 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Aşk inşallah fiyatları uygundur 😂 teşekkürleeerr Yorumla putthathere +1 yıl eklips gratisin markası bebiş en uygunlardan biri o yıllardır kullandığım bir highlighter fırcası var muthis hala Yorumla Soran +1 yıl Gratisin markaları uygun oluyo diyolardı ben gidip baksam iyi olacak. Yorumla
electraheartt Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl true match fondöten olmuş 250-300₺ 400e ne makyaj çantasıı 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Aşk benim fondotenim allık paletim ve ve far paletim vardı zaten. Geri kalanları alayım dedim de çok pahalılar ya Yorumla Soran +1 yıl 180 tlye avonun fondötenini kullanıyorum senelerdir. Bu zamlanmış fiyatı. Ve aşırı iyi önerebilirim sana da. Kâr edersin Yorumla electraheartt +1 yıl ay bence en şart olanı güneş kremi sürmesem mahvolur yüzüm onu al o zaman. bakcam ona da. Yorumla
Naberbebekkss Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ndkdjdjeej aşkım bir krem param o benim yazık halimize 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 2 ay önce 150 bin tl ye aldığım araba şu an da yani 2 ay sonra 210 bin tl olmuş :D espri gibi ülkeyiz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İyiki önceden almışsın aşko. Benim hep kullandığım bir nemlendirici vardı 70 tlydi sepete eklediğimde. Ertesi günü bi baktım 260 olmuş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ah evet her gün ne alırsan kardasın... Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ucuz bı yerden marka fırçalar alıyorum. en azından daha ucuza geliyor 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bir milyoncudan mı alıyosun? Kullanışlılar mı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Knka yok. böyle herşeyin ucuz olduğu kozmetik mağazaları var. mesela 60 liralık şey 50 felan. loreal paris fırçaların aliyorum Yorumla Soran +1 yıl Kız 50 tl 1 fırçaya verilmez ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 50 TL'ye almadım zamlardan 1 yıl önce 25 idi şu an 50 vardır aslında sjkk Yorumla
bazıanlarvardır Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bir güneş kremi kaç para zaten, makyaj çantası hazırlamak imkansız o parayla ne yazık ki... ah ah dertlendim bak😒 0 0 Yorumla
Sarışıngenc23 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl oy verirken düşünün bunları 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hangi başkan makyaj malzemelerine indirim yapar aşko onu seçeyim 🤧 Yorumla Sarışıngenc23 +1 yıl sadece ona değil genele yapılır indirim Yorumla
MarsRafinha Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Benim güneş kremi 220 olmuş 😂😂 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Ucuz bir şey alalım desem olmaz güneş kremi cidden önemli yüzümüzün kararmasını yağ kusmasını istemeyizz Yorumla MarsRafinha +1 yıl Tabi cilt tipine özel olması lazım gerçekten verdiğime değdi ama cildim ondan sonra düzeldi. Yağlı his yok görüntü yok yağ kusma yok Yorumla Soran +1 yıl Aaa ciddi misinn. Benim cildim karma ve çok fazla yağlanıyo bana da olur mu o? Fondotenimle birlikte erisin istemiyorum. Markası ne Yorumla MarsRafinha +1 yıl La Roche posay yağlı cilt için olanını kullanıyorum. Ben üzerine makyaj yapmıyorum ama yapanı görmüştüm. Çok kaliteli bir marka Yorumla Soran +1 yıl Tamam sepetimdeki güneş kremiymiş😂 herkes bir meth etti kullanmasam ölerim jdkskds Yorumla MarsRafinha +1 yıl İyi bari cidden iyidir tavsiye ederim her yerde bulunmuyor zaten eczaneden almıştım indirim bulursam alicam bitince Yorumla Soran +1 yıl Trendyolda var ya aşkımsu Yorumla MarsRafinha +1 yıl Bitince araştırayım bu aralar krem manyağı oldum shshsjdh anam dövecek beni Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Zengin sevgili bul 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Yok ben kullanmıyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O kadar haklısın ki ljndflkjfdlkjff eklipsin fırçaları güzel gayet onlardan alabilirsin bence gerçi ben elimle makyaj yapıyorum
Aşk inşallah fiyatları uygundur 😂 teşekkürleeerr
eklips gratisin markası bebiş en uygunlardan biri o yıllardır kullandığım bir highlighter fırcası var muthis hala
Gratisin markaları uygun oluyo diyolardı ben gidip baksam iyi olacak.
true match fondöten olmuş 250-300₺ 400e ne makyaj çantasıı
Aşk benim fondotenim allık paletim ve ve far paletim vardı zaten. Geri kalanları alayım dedim de çok pahalılar ya
180 tlye avonun fondötenini kullanıyorum senelerdir. Bu zamlanmış fiyatı. Ve aşırı iyi önerebilirim sana da. Kâr edersin
ay bence en şart olanı güneş kremi sürmesem mahvolur yüzüm onu al o zaman. bakcam ona da.
Ndkdjdjeej aşkım bir krem param o benim yazık halimize
2 ay önce 150 bin tl ye aldığım araba şu an da yani 2 ay sonra 210 bin tl olmuş :D espri gibi ülkeyiz
İyiki önceden almışsın aşko. Benim hep kullandığım bir nemlendirici vardı 70 tlydi sepete eklediğimde. Ertesi günü bi baktım 260 olmuş
Ah evet her gün ne alırsan kardasın...
Ucuz bı yerden marka fırçalar alıyorum. en azından daha ucuza geliyor
Bir milyoncudan mı alıyosun? Kullanışlılar mı
Knka yok. böyle herşeyin ucuz olduğu kozmetik mağazaları var. mesela 60 liralık şey 50 felan. loreal paris fırçaların aliyorum
Kız 50 tl 1 fırçaya verilmez ya
50 TL'ye almadım zamlardan 1 yıl önce 25 idi şu an 50 vardır aslında sjkk
Bir güneş kremi kaç para zaten, makyaj çantası hazırlamak imkansız o parayla ne yazık ki... ah ah dertlendim bak😒
oy verirken düşünün bunları
Hangi başkan makyaj malzemelerine indirim yapar aşko onu seçeyim 🤧
sadece ona değil genele yapılır indirim
Benim güneş kremi 220 olmuş 😂😂
Ucuz bir şey alalım desem olmaz güneş kremi cidden önemli yüzümüzün kararmasını yağ kusmasını istemeyizz
Tabi cilt tipine özel olması lazım gerçekten verdiğime değdi ama cildim ondan sonra düzeldi. Yağlı his yok görüntü yok yağ kusma yok
Aaa ciddi misinn. Benim cildim karma ve çok fazla yağlanıyo bana da olur mu o? Fondotenimle birlikte erisin istemiyorum. Markası ne
La Roche posay yağlı cilt için olanını kullanıyorum. Ben üzerine makyaj yapmıyorum ama yapanı görmüştüm. Çok kaliteli bir marka
Tamam sepetimdeki güneş kremiymiş😂 herkes bir meth etti kullanmasam ölerim jdkskds
İyi bari cidden iyidir tavsiye ederim her yerde bulunmuyor zaten eczaneden almıştım indirim bulursam alicam bitince
Trendyolda var ya aşkımsu
Bitince araştırayım bu aralar krem manyağı oldum shshsjdh anam dövecek beni
Zengin sevgili bul
Yok ben kullanmıyorum
Oyle valla
Türkiye cennet cennet
Sana alayım ben :D