Güncellemeler
+1 yıl
Çok kararsız kaldım😫

Sarışın, mavi gözlü ve beyaz tenli bir kıza bu yakışır mı, ve kolye güzel mi sizce, bunun dışında da hediyeler aldığım için pek masraf edemedim kolyeye.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Bence güzel degil
Bilemedim ben de
🤷
Bence zarif, güzel. Hoşuna gider
Gayet güzel önemli olan hediye vermeyi düşünmek
Kolye aldım, bir sayfa yazı yazdim onun hakkinda ve Kıyafet aldım umarım beğenir.
Seni Seviyorsa beğenir ya hediye bu sonuçta sende düşünmüş almışsın
Aklınıza gelebilecek her türlü iyiliği yaptım bu kız için, arkadaşım o ama hoşlanıyorum bu kızdan rüyalarıma girecek kadar, aldığım hediye sadece bu da değil daha başka şeyler de aldım, tarzımı her şeyimi değiştirdim bu kız için ama hiç bir türlü bana pas vermiyor ama arkadaş olarak çok sevdiğini söylüyor, belki bu aldigim hediyeyi de bu sebepten beğenmeyebilir diye korkuyorum işte 😥 zamanında depresyon ilaci kullandım bu kız yüzünden, ameliyat masraflarını karşıladım, karnını doyurdum giydirdim ettim, derdini dinledim, yeri geldi korudum ettim, para verdim cebine, bana borçlu olduğunu söylediği için onu ise de soktum, yetmedi o işte yalnız kalmasın diye ben de girdim o işe, her şeyimi değiştirdim belki güzel bir ilişkim olur bu kızla diye ama olmadı, gerçekten kafayı yiyeceğim.
Seni uzerler bu kadar yaptığını seni seven bı kıza yapsaydın daha iyi olurdu uzulmezdi belkide seni kullanıyor gibime geldi kız
Ya herkes oyle diyoyor, yakin bir kız arkadaşım ile kavga ettim bu sebepten, o da seni kullanıyor demişti bana bu kız oturup her şeyi detaylıca anlattı kanıtladı ama bilmiyorum. Bana olan borcunu ödemek için işe soktum işte, ben istemiyorum ama ödeyeceğini söylüyor. Ayrıca beni seven bir kız yok 2 tane konuştuğum kız vardı işte, biri ile kavga ettim o benim yakın arkadasimdi ama bana baya bi hainlik etmiş arkamdan işler çevirmiş, şu anda da tek konuştuğum ve sevdiğim tek kız bu, çok seviyorum ama olmuyor işte...
Sen aşıksın ama kız değil hayat bu belki seveceğim başka kişi karşına çıkar fazla bağlanma çok üzülen taraf sen olursun
Çok zarif
Teşekkürler