Çok sıcak beehh 🤦🏻♀️ Bunaldım. Bunu aldım gümüş taşlı. Başka beğenemedim güzel yoktu bence. Mürdüm saten elbise ile giycem.

Çok sıcak beehh 🤦🏻♀️ Bunaldım. Bunu aldım gümüş taşlı. Başka beğenemedim güzel yoktu bence. Mürdüm saten elbise ile giycem.

Gayet güzel bir ayakkabı şık duruyor modelide çok iyi iyi günlerde ve güle güle kullanın çok güzel bir seçim ve tarz bir ayakkabı güzel bir ayakkabı seçmişsin her hali ile çok güzel çok iyi ve çok tarz bir ayakkabı çok güzel görünüyor
Hayır onun için değil gerçekten çok güzel ben çok beğendim Kendi açımdan rica ederim bende teşekkür ederim
Rica ederim güzel duruyor beğendiysen al sonuçta senin tarzın zevkin önemli olan senin beğenmen
Profildeki fotoğraflara bakarsak "tesettürlü" bir hanım kardeşe benziyorsunuz. Bu ayakkabıyı giymeniz caiz değildir.
(Bu yorum, sadece uyarı ve emr-i Bi'l mağrûf nehy-i ani'l munker amacıyla yazılmıştır, herhangi bir yargılama yoktur, rahatsızlık verildiyse kusura bakmayınız.)
Rahatsızlık vermedi. Teşekkür ederim uyarın için.
Estağfirullah efendim rica ederim anlayışınız için.
Cevap
18Cevap
Evet iyi
Topuk kısmı biraz daha alçak ve ince olursa daha güzel olabilir.
Ama renk ve duruşu ayağınızda güzel durmuş.
Gule güle kullanın.
Ama yine de güzel üstüne peki ne giymeyi planliyorsun.
Nasıl bir renk elbise?
Yorum yapmıyım.
İyi eğlenceler
😁😁😁😁😁

yandan buna benzettim
Ayakkabı güzel ama siyah parlak ve ince topuklu olsa daha hoş olabilirdi. Topuklar biraz da uzun olabilirdi. Yinede size kalmış.
Güzel zarif duruyor açık olsaydın aynı renklerde mini elbise uyardı
Güle güle giy canım güzel bence yakışır sana da 👍🏿
Bu siteye yükleyerek büyük bir hata yaptınız. Muhtemelen ekran görüntüsünü alanlar oldu.
Olm çok güzel lan. Ayakların daha da güzel asşdmasds
Fiyatına göre gayet iyi
Mutlu bi şekilde eskit
Güzel hayırlı olsun, ayaklarında güzele benziyor☺️
❤️
abiye altına mı? eğer öyleyse ben beğendim
o halde hoş :)
Güzelmiş.. hayırlı olsun :)
Güzel Hayırlı olsun 😊
Yani idare eder gibi
Mürdümle uyumlu oluuur ben beğendim
yakışmış güzel ayakkabı iyi olmuş :)
Ayakkabıda güzel ayaklarında güzel
Evet güzel keşke benim olsa dedim yA demin
Çok şık güzel bi kombinle göz alıcı olacaktır
Hayırlı olsun güzel
👍
Alarmı üzerinde duruyor, nasıl aldın? :D
orta
Gülr güle kullanın. Şık duruyor
Terlik la bu
Beğenmedim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?