Bu üç markadan birinden spor ayakkabı alıcam sizce hangisi daha iyi?
Elle
Kemal tanca
Derimod
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu üç markadan birinden spor ayakkabı alıcam sizce hangisi daha iyi?
valla spor ayakkabıda bunların hiç biri muhteşem sayılmaz, new balance da aldım skechers da , new balance ın kalıpları biraz dar, skechers aşırı rahat diyebilirim. ben genelde ayakkabılarımı espadril veya normal deri ayakkabıları derimoddan alırım cok da memnunum. spor ayakkabıda da iyi olabilir
Cevap
7Cevap
Elle markası
derimod iyidir oradan alıyorum ben botlarım hep oradan. spor bende bakıyordum. derimoddan alacaktım hatta. diğer yerlere gore de uygun ve rahat. ama fiyatları arttırmışlar ya çok uzuldum.
Hepsi kaliteli markalar. Ben Kemal Tanca ve Derimod kullandım. Derimod botum var bir de hatta, gayet memnunum. Derimod didim.
Kemal tanca da derimod da iyidir. Kullandım. Önceliğim tanca derim.
Kemal tanca ikisini üst uste koyar
Kemal Tanca geçer bu ikisini
Derimod
Hiçbiri.
derimoddan şaşmam ben
Skechers..
Elle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?