Yaklaşık 10 poşet aldı.
Bunlar benim dedi. Ben de bana bir şey aldın mı diyince orada bedavaya verilen bir maskot verdi elime.
Ne yapmalıyım
Yaklaşık 10 poşet aldı.
Bunlar benim dedi. Ben de bana bir şey aldın mı diyince orada bedavaya verilen bir maskot verdi elime.
Ne yapmalıyım
Neden sevgilinin sana bir şeyler almasını bekliyorsun..
Ben olsam yurt dışına çıkardım hemen ve kendime çeşit çeşit şeyler alırdım ve aldıklarımı da ona sevinerek gösterir paylaşırdım sonrasında ona da üçün biri şeklinde bir maskot hediye ederdim. Aşkım bunu da sana aldım diye.
İnsanlardan bir şey beklediğinizde yapmıyorlarsa kendinize kendiniz alın..
Ek olarak şunu eklemek isterim size bir şey almadığı bariz belli olan bir insana “bana bir şey aldın mı? “ diye sorarsanız bu şekilde bir aşağılanma ile karşılaşırsınız. Size almadığı belli zaten bence hiçbir şey sormamalıydınız. Bana bir şey aldın mı demeniz bile bence çok rahatsız edici bir tavır. Bunu sorana o elindeki saçma şeyi verir.
Bence ayıp etmiş. Sana ne kadar deger verdiğini gösteriyor. Bu durumu konuyu simdilik bir kenarda beklet zamanı gelince konu açılır birsey olur yüzüne söylersin. Sineye çekme ama acele etme herseyin bir zamanı var
Gakiba en iyisi bu gercekten de sag ol
Yurt dışına çıkınca afedersin bir yerleri kalkmis simarmis seni unutmus gibi ama o bir kac güne balonu iner bu arada biraz mesafeli dur kaçan kovalanır gibi davran seni seviyorsa gönlünü almaya çalışır
Bu biraz bencillik yapmış kusura bakma bencil insanlara ne kadar Hayat geçer ayrıl demiyorum Tabii ki öyle bir şey demeye hakkım yok ama sen bilirsin yani ben mesela böyle insanlarla böyle bir süre sonra artık yapamam
Bence de
Komik bulduğu için almış işte bunu abartma illa bir hediye alması gerekmez gönlünden bu geçmiş getirmiş ama illa mesele hediyeyse onun ayıbı şarap alır parfüm ya da iç çamaşırı.😊
Maskotu begenip alsaydi yine belki sorun etmezdim
Ama hani bedava verirler ya tanitim icin
Onu getirmis
Ustunde reklam var
Kendi dusuncesi bile degil
Tabii ki sorun hediye degil ama bu da biraz uzdu
Evet galiba, bunu sorun yapmali miyim
Gercekten nasil tepki vermem gerektigini bilmiyorum
Cevap
15Cevap
akıllı çocukmuş. 10 poşeti sana alsa. kendine ne aldın diye sorduğunda o maskotu gösterse buraya ''niye böyle yaptı acaba'' diye dertlenmezdin. mesele senin arpanı kesmiş ondan çıkmış sorun.
Yani ne biliyim, bu da biraz dalga geçmek olmuyor mu?
Bana on poşet getirsin demiyorum tabii.
Ama maskot da bedava dağıtılan bir şeymiş, yani bana almamış bile, ona verince o da bana getirmiş
sorduğum sorunun cevabı bu değil
Soru sormadin
Her zaman boyle mi davranir?
Asil mesele sadece bu ornek mi yoksa genelde boyle midir?
Bu sorunun cevabina gore oneri degisir
6 aydır birlikteyiz, gayet iyi ve ilgili biri olduğunu düşünüyordum..
Daha önce yine yurt dışına çıktığında tişört almıştı bana, güzeldi de..
Bu sefer ise sadece maskot
Nasil tepki vereceğimi bilemedim
Butun iliskiler cikar ve beklentiler ustune kuruludur kabul etmek istemeyiz fakat boyledir.
Beklentileriniz maddi de olabilir manevi de, ikisi birden de olabilir.
Onemli olan beklentilerinize karsilik verip vermedigi, siz ne dusunuyorsunuz, gercekten 6 aydir tanidiginiz bu adamin baska bir eksigi, sizi yine eksik hissettirdigi durum/durumlar oldu mu?
Eger varsa bunlarla yasayabilir misiniz?
Ben olsam bu maskot durumunu takmazdim cunku kucuk bir sey onemsiz ama tek takilacak sorun bu ise kucuk, aksi taktirde...
Kar tane tane yagar ama cig oldugunda sehirleri altina alip yutar...
Sorunlar da aynen boyledir.
değişik cidden sevgilim bile bana altın kaplama gümüş kolye aldı de daha bi sürü gümüş kolye almış alma dedikçe
Almak zorunda değil zatende içinden gelmemiş demekki
Kendine bu kadar şey alıp sana bişey almaması çok ayıp bu kadar mi düşüncesiz
Ne hissediyorsan onu dile getir. Nasıl tepki vermeliyim, ne desem doğru olur gibi düşünme. Bir başkası değil sen yaşıyorsun hayatını. Rahatsızlık duyduğun şeylere sessiz kalıp kanıksama
Cok doğru👍🏻 ama uygulamada ne yazik ki her zaman gecerli olmuyor, yapamiyorum
@MagnumÇikolatası Evet zor ama sürekli olarak denemeliyiz
oyle bi anlatmissin ki kocan sandim ama ufakta olsa bi hediye almaliydi evet
Ben onun taa. biraz biseyler alsaydi sanada. yaz ayı cıvıl cıvıl giyerdin. üzülme ben alırım sana
Önemsemiyor seni.. ayrıl hemen
45 üstü ama sevgilisi var dkskoaaiq
İğrenç bir hareket olmuş, ben ayrılırım
Rezillik 🫢Bari bir kolye alır insan. Şaka gibi
Almak zorunda mı ayrıca belliki önem vermiyor sana
Sana bişey aşmak zorunda mı
Ne yapsan umrunda olmazsın çocuğun
Dua et vibratör almamis
Bu kadarı da olmaz bir bayana
Bedenini bulamadim, zevkini anlamadim deseydi bile anlayış gösterip bu kadar alınmazdım
Resmen dalga geçmek değil mi bu
Bas tekmeyi şaka gibi
Dua et takma y. a. r. a. k almamis
Sen de ona sadece maskot verirsin artık
Maskot ne
Bir markanın kahve reklamı
Şaka gibi.
Ayrılarak
Şaka mi yapiyorsun
Ciddiyim
Hemen ayrılmalısin ömür geçmez bununla
sil yok say
Çok cimri galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?