Eve gelen kargo şubeye gelmediyse tekrar dağıtıma çıkıyor mu?

Kapıya kargom geldi bende evde olmadığım için “şubeye götürün” dedim ama şubeye gittim gelmemiş, bugünde aradım “bugün gelirler evinize”dediler ama zaten gelmişti tekrar gelirler mi öyle bişey var mı cidden
Eve gelen kargo şubeye gelmediyse tekrar dağıtıma çıkıyor mu?
Cevapla