Alışveriş & Hediyeler Eskiden sürekli aldığınız ama şu an lüks olan neler var? AyYıldız0110 Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 314 Yapay Zekaya Sor Eskiden sürekli olarak aldığınız ama şu anda lüks olan neler var cevaplar için teşekkürler. Güncellemeler+1 yıl Süper soru teşekkürler Eskiden sürekli aldığınız ama şu an lüks olan neler var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Yiyecek ve kıyafet aslında her şey lüks 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet öyle
koramiral Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Her şey ama özellikle biscolata markalı tüm atıştırmalıklar. Eskiden her çeşidinden birer tane alırdım. 1 3 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Artık fazla alamıyorum bende onlardan Yorumla koramiral +1 yıl Geçen dondurma arabası geçiyordu (evet öyle bir araba geçiyor buradan) kilosu 100 tl olmuş. Bu devirde hiçbir şey alınmaz. Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Bilirim onları ananemin yaşadığı yerde vardı onlardan Yorumla
enbyTgirl Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl İçe tea olabilir. Geçen sene bu zamanlar 7₺ ydi ve pahalı diye üzülüyordum. Şimdi 15₺ 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Bu sene daha çok pahalı olmuş Yorumla
BiRMeraklıGenç Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 84% +1 yıl Biraz komik olacak ama cips ve dondurma. Fiyatlar dudak uçuklatıyor 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Öyle evet özellikle de dondurmalar Yorumla
dikenliyıl Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Resimdekinin insan için olanından kahvaltılık bide süt çikolata 1 7 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Süt aşırı pahalı olmuş Yorumla dikenliyıl +1 yıl şu an kaç en son 21 tl idi Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Biz pınar alıyoruz sadece onu biliyorum fiyat olarak o da 22.90 diğerlerini bilmiyorum Yorumla dikenliyıl +1 yıl Yörükoğlu vardı 21 tl idi en sonn Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl O daha iyimiş pınardan ama tabi marka farkıda olabilir Yorumla dikenliyıl +1 yıl Aynen Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl 😇☺️😊 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 893 cevap paylaştı. Peynir bile lüks oldu. İyi bi koyun sütünden kaşar peyniri yiyemiyom 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet öyle gerçekten Yorumla
Pelinmervetekin Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Kendine keyiften alışveriş yapmak artık lüks ürünün etiketine bakmamak dopple lüks 😂😂😂😂 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet o yönden öyle keyiften alışveriş yapmak Yorumla
Kahraman1022185 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl benzin, giyim ürünleri her şey çok pahalı 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen öyle katılıyorum sana Yorumla
XxlAYUBOĞAN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Nefes almak bile lüks nefes almıyorum 3 gündür 1 7 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Hayat çok zor Yorumla XxlAYUBOĞAN +1 yıl Fotosenteze devam Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Belki her şey düzelir Yorumla XxlAYUBOĞAN +1 yıl Önce bizi düzeltecekler gibi Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Bakalım ne olacak bu şekilde Yorumla XxlAYUBOĞAN +1 yıl Zevk almaya devam Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Gittiği yere kadar gidiyor işte Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl İnan öyle bir şey yok. 1 5 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Hiç mi yok Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Hiç yok. Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl O zaman iyimiş Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Çok şükür 🙏🏻, sağ ol… Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Rica ederim Yorumla
LALOGLAN Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 61% +1 yıl Kitaplarım. 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Kitaplar güzeldir çok seviyorum Yorumla
Korays01 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Benzin , 1 5 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen öyle katılıyorum sana Yorumla Korays01 +1 yıl Artık araç ihtuyscim olunca biniyorum Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl En iyisi zaten diğer türlü olmaz insan yetişemez Yorumla Korays01 +1 yıl Hayat çok çok pahalı oldu ama kimse çözümü konuşmuyor Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet durum bu şekilde Yorumla
Tezcan_Ağa Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Her şey 1 9 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl her şey değil ama çoğu öyle tabi Yorumla Tezcan_Ağa +1 yıl Uzun zamandır alışverişi ben yapmıyordum. Dün markete girdim alışveriş yaptım ve 2 poşet dolmadı 600 TL gitti. Tavuk bile olmuş 55 TL Tavuk ciğer 45 TL Peynir 100 TL den aşağı yok. Yumurta bile 2 TL Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Sen yumurtayı tane olarak alıyorsun heralde Yorumla Tezcan_Ağa +1 yıl 30 lu alıyorum :) Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen bende birde büyük boy olanlardan alıyorum küçük hemen bitiyor Yorumla Tezcan_Ağa +1 yıl Evet ama 1 kolisi bile 60 TL Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Yapacak bir şey aile kalabalık olunca anca yetiyor Yorumla Tezcan_Ağa +1 yıl Biz 2 kişiyiz. Partnerim ve ben. Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl İki kişi iyimiş Yorumla
Pikacu2222 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Süt... 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl O çok pahalı Yorumla
Alyasuç00554 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Çikolata 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Normal fiyatlı olanlar var Yorumla
Arda09652 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Şeker 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Toz şeker mi diğer türlü mü Yorumla dikenliyıl +1 yıl Töz şeker abla pahalı 5 kilosu en son 50 tl idi sanirim Yorumla
Yeniden00000 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kıyafet 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet doğrudur Yorumla
Ayaz2211 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Soğuk kahve 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evde yap daha fazla Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl İçersin Yorumla
Aslan2222222 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Dondurma 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Kutu dondurmalar ya da evde yapmak her zaman için daha avantajlı Yorumla
Serdar3222 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Karpuz kavun 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Evet ya kiloları pahalı Yorumla
Aytekin321 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Mısır gevreği 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Tüketmediğim için bilmiyorum Yorumla
Sero222 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Damacana su 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Hangi marka içiyorsun bilmiyorum ama markadan markayada fark ediyor Yorumla
Furki0922 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Yumurta 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen tanesini bile pahalı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Yiyecek ve kıyafet aslında her şey lüks
Evet öyle
Her şey ama özellikle biscolata markalı tüm atıştırmalıklar. Eskiden her çeşidinden birer tane alırdım.
Artık fazla alamıyorum bende onlardan
Geçen dondurma arabası geçiyordu (evet öyle bir araba geçiyor buradan) kilosu 100 tl olmuş. Bu devirde hiçbir şey alınmaz.
Bilirim onları ananemin yaşadığı yerde vardı onlardan
İçe tea olabilir. Geçen sene bu zamanlar 7₺ ydi ve pahalı diye üzülüyordum. Şimdi 15₺
Bu sene daha çok pahalı olmuş
Biraz komik olacak ama cips ve dondurma. Fiyatlar dudak uçuklatıyor
Öyle evet özellikle de dondurmalar
Resimdekinin insan için olanından kahvaltılık bide süt çikolata
Süt aşırı pahalı olmuş
şu an kaç en son 21 tl idi
Biz pınar alıyoruz sadece onu biliyorum fiyat olarak o da 22.90 diğerlerini bilmiyorum
Yörükoğlu vardı 21 tl idi en sonn
O daha iyimiş pınardan ama tabi marka farkıda olabilir
Aynen
😇☺️😊
Peynir bile lüks oldu. İyi bi koyun sütünden kaşar peyniri yiyemiyom
Evet öyle gerçekten
Kendine keyiften alışveriş yapmak artık lüks ürünün etiketine bakmamak dopple lüks 😂😂😂😂
Evet o yönden öyle keyiften alışveriş yapmak
benzin, giyim ürünleri her şey çok pahalı
Aynen öyle katılıyorum sana
Nefes almak bile lüks nefes almıyorum 3 gündür
Hayat çok zor
Fotosenteze devam
Belki her şey düzelir
Önce bizi düzeltecekler gibi
Bakalım ne olacak bu şekilde
Zevk almaya devam
Gittiği yere kadar gidiyor işte
İnan öyle bir şey yok.
Hiç mi yok
Hiç yok.
O zaman iyimiş
Çok şükür 🙏🏻, sağ ol…
Rica ederim
Kitaplarım.
Kitaplar güzeldir çok seviyorum
Benzin ,
Aynen öyle katılıyorum sana
Artık araç ihtuyscim olunca biniyorum
En iyisi zaten diğer türlü olmaz insan yetişemez
Hayat çok çok pahalı oldu ama kimse çözümü konuşmuyor
Evet durum bu şekilde
Her şey
her şey değil ama çoğu öyle tabi
Uzun zamandır alışverişi ben yapmıyordum. Dün markete girdim alışveriş yaptım ve 2 poşet dolmadı 600 TL gitti. Tavuk bile olmuş 55 TL Tavuk ciğer 45 TL Peynir 100 TL den aşağı yok. Yumurta bile 2 TL
Sen yumurtayı tane olarak alıyorsun heralde
30 lu alıyorum :)
Aynen bende birde büyük boy olanlardan alıyorum küçük hemen bitiyor
Evet ama 1 kolisi bile 60 TL
Yapacak bir şey aile kalabalık olunca anca yetiyor
Biz 2 kişiyiz. Partnerim ve ben.
İki kişi iyimiş
Ekmek
Doğru evet
Süt...
O çok pahalı
Çikolata
Normal fiyatlı olanlar var
Süt...
Evet öyle
Şeker
Toz şeker mi diğer türlü mü
Töz şeker abla pahalı 5 kilosu en son 50 tl idi sanirim
Kıyafet
Evet doğrudur
Soğuk kahve
Evde yap daha fazla
İçersin
Ayakkabı
Bu da doğru
Dondurma
Kutu dondurmalar ya da evde yapmak her zaman için daha avantajlı
Karpuz kavun
Evet ya kiloları pahalı
Mısır gevreği
Tüketmediğim için bilmiyorum
Damacana su
Hangi marka içiyorsun bilmiyorum ama markadan markayada fark ediyor
Yumurta
Aynen tanesini bile pahalı