Kuzenim bu ayakkabıya 6 ay önce 1000 TL vermiş. Biraz pis tabi, çünkü yeni değil. Çok rahat denedim ama görüntüsünden emin değilim. Güzel duruyor mu sizce? Ben de alacağım da. 1000 TL verilir mi?

Kuzenim bu ayakkabıya 6 ay önce 1000 TL vermiş. Biraz pis tabi, çünkü yeni değil. Çok rahat denedim ama görüntüsünden emin değilim. Güzel duruyor mu sizce? Ben de alacağım da. 1000 TL verilir mi?

Bu ayakkabıya para vermeye bile değmez 1000 TL bu ayakkabıyı için çok fazla görüntü olarak çok kötü ve pis görünüyor bunu almak yerine üstüne biraz daha para koy daha iyi daha güzel ve daha tarz bir ayakkabı al bu ayakkabı hem iyi değil hem güzel değil hem de tarz değil görüntü olarak ise zaten oldukça kötü gözüküyor bu ayakkabıya 1000 tL verip parana yazık etme hiç bir şekilde değmez çünkü.
tamamdır teşekkürler
Rica ederim
6 ay önce 1000 tl'ye almışsa sen şimdi o fiyata alamazsın ki, nerede yaşıyorsun 🤭 Ne yapsın ya, adapte olamamış bu fiyat artışlarına. O ayakkabı şimdi 1800 tl falan olmuştur. Benim yaklaşık4-5 ay önce 1200 tl iken kampanyalı 800 tl ye düşmüş fakat pahalı bulduğum için almadığım ayakkabıya baktım geçen 1600 tl olmuş
Cevap
31Cevap
Seviyorsan değer bence
Sen beğeniyorsan diğer insanların fikirlerinin ne önemi var? Herkes kendi zevkine göre yorumluyor. Sen kendi zevkini dinle sen kendin yorumla kendin karar ver.
merak ettim insanların fikirlerini
Erkek modeli gibi duruyor, pek beğenmedim, artık orjinal almak enayilik geliyo bana bin, bin beşyüz vermek bi ayakkabıya, instagramda birebirleri var, 150-200tl civarına, kalitleride iyi, sonuçta orjinalde eskiyor atıyorsun sonra
Yani 1000 TL bazında fiyat normal artık. Eğer modeli falan hoşuna gittiyse al. Yoksa sen kendin başka model beğenirsin.
aynen her ayakkabı böyle
Parasının hakkını veren ayakkabılardan çok rahat ve hafiftir. Aslında bu kadar pahalı olmamalı ama maalesef ülke şartları…
Skechers en rahat ayakkabı olabilir. Önceden görünüşüne de bakardım ama artık umursamıyorum rahatlığı en önemlisi
Asla verilmez. Rezalet bi ayakkabi erkeklere benziyor
deme ya o derece
Bin liralik neyi var bu ayakkabinin? Renk uyumu berbat sadece spor icin giyilir
çok rahat ayakkabı. markası çok iyi ama kaba duruyor
Markasını bilmiyorum kaliteli bir şeye benzemiyor fiyatı 1500 TL olmuştur almazdım
markası Skechers. çok rahat ya
Sen bilirsin 😅
1.000 TL ye ayakkabı mı olur.
İyi değil sanırım.
artık böyle spor ayakkabılar
görünüşü pek hoş değil. daha güzelini bulursun ama bu sene 1000 tl ye bulamayabilirsin
diğer modellere bakayım
Bir ayakkabıya bu kadar para vermek mantıksızlık...
her marka böyle artık
Bu ne ya transformers robotu giysisi parçası gibi çok kaba ve robotik
Deymez daha güzelleri var uygun fiyata üstelik
Maalesef hiç güzel durmuyor, rengi, şekli falan hiç tarz değil
modelini sevmedim ama orta kalite ayakkabi fiyatları artık 500-600 den başlıyor
Buna 1000 tl vereceğine 1400-1500 ver stan smith al
bakayım o markaya
1000 liraya buna benzer 2 adet ayakkabı alabılırsın , ortalama aynı kalıtede olabılır
Ben Skechers önermem. Rahatlar ama sağlam değiller. İki tane vardı ikisi de 1 yıl gitmedi. Çoğu kullanıcı da aynı şeyi söylüyor.
yerinde olsam daha iyi bi marka ve daha iyi bir ayakkabı almayı tercih ederdim o fiyata yani kısacası 1000₺ değmez o ayakkabıya
O kdrda hoş durmuyor daha iyi bir ayakkabı alabilirsin o paraya
modellere bakayım
Herkesin kendi zevki ama ben para vermezdim para verseler de giymezdim
alma yazık parana üç tane ayakkabı alırsın 1000 lirayla kendine
Bit pazarından alınmış gibi kazıklanmış olmasın
yok yok Skechers'ın kendi mağazasından aldı
Skechers ın daha iyi modelleri de var
araştırayım
Cidden çok kötü 1000 TL verilmez
baya yükselmiştim ama herkes verilmez diyor
İyi fiyata almış orijinal Skechers ise
aynen Skechers
Daha ucuza daha güzelleri var 👌🏻
Çok kaba ben olsam vermem.
Albenisi yok.
Ayakkabı leşş gibi görünüyor
Modelini beğenmedim değmez
İkinci el ayakkabıya 1000 lira mı
Bence güzel değil alma
100 lira vermem bu ne
o derece mi ya
evet şekilsiz çirkin
iyiyse rahatsa verilir
rahat en önemlisi de bu
Çöpe atsan çöpçü almaz bunu
abarttın :D
Değmez
güzel değil mi? markası çok iyi aslında
Emin ol en güzel marka olsa bile model hiç güzel değil renk hiç güzel değil uyum hiç iyi değil
100 lira vermem
o kadar mı be
Tarzım değil benim. Belki lastikli paça ile güzel durabilir ama
1000 TL verilmez.
evet çok ama her ayakkabı böyle
Güzel değil
ama rahat
Değmez
ama çok rahat
Daha güzelleri var hem raha hem şık
Değmez
çok rahat ama
Bence etmez
herkes etmez dedi ben de soğudum
50 TL bile verilmez
:(
iyi değil
Orijinal Skechers ise iyi fiyata almış değer bence
orijinal tabii ki. kendi mağazasından almış.
400₺ veririm
keşke o fiyata bulsam
Kötü
ilk başta ben beğenmiştim ama görüşlerden sonra soğudum
Daha şık ve iyileri var
Verilmez
Berbat bu arada.
Hiç güzel değil.
Değmez
Değmez
Değmez
daha güzel modellerine bakayım
Değmez bence ya
daha güzel modellere bakayım
Aynısı bende de var
@Agliyagiz rezalet olan ne
@Agliyagiz ayakkaabiyi duman etmiş yoksa çok rahat harika bir aykkbi
kuzenim çok kötü kullanmış ya
Valla kim kullanmişsa batirmis
@Agliyagiz senin anlamadigin ortada neyse
@Agliyagiz terbiyeli ol
@Agliyagiz benim üslubumda ne var
@Agliyagiz sen yazma beyine bak gelmiş benim yoruma yazıyor bana yazma diyor kezban
@Agliyagiz sen bana nasil geldiysen bende sana öyle geldim
@Agliyagiz tersi değil sen koşa koşa geldin taş attin bende sana attim
@Agliyagiz öğret o zaman 😄
@Agliyagiz benim yaş 31 değil onu bilde
@Agliyagiz tamam
değmez
üzdü
üzülmene gerek yok
Degmezzzz
kötü mü
Ben begenemedim vallaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?