Aldın aldın afişinde 21,999 TL'ye gelecek olan tekneyi gören sosyal medyaya koştu :D Çok komik yorumlar var, siz ne düşünüyorsunuz alır mıydınız?

Psikoloğum: a101'den tekne satın alamazsın
— efkârlı leydi (@efkarlileydi) June 24, 2022
A101: pic.twitter.com/EgRt92qVuL
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Saçma
A101 marketler zinciri,
zincirlerini kırıp. kendini aşmış.. 😂
Marketten tekne mi alınır ya..
Bunlarda işi iyice abarttılar..
Maket tekne olmasın o sakın..
Ürünün görselinde yazıyor bu tarz ürünler direkt adrese teslim oluyor. Markete koymuyorlar, afiş asıyorlar sadece.
Bana şahsen lazım değil gereksiz satış marketlerde bence.
Tekne satıp gelir eldetme dertleri olduğunu sanmıyorum bence bu reklam stratejisi bedavadan reklam yaptırdılar herkes a101'i konuşuyor çok akıllıca :p
Bana lazım sanırım, 22 bin lira karşılığında garanti Schengen vizem olacak, tekneyle hop Yunanistan :D
Hahaha bir an bu teknelerin mağazanın içinde olduğunu hayal ettim de çok komik olurdu :D
Lan bu o kadar büyük değil ki kanoya benziyor hatta
Niye öyle söylüonuz intihar etmek isteyenler için gayet güzel ve güvenli bir tekne bence
Markete gelmiyor ama düşününce çok komik, millet mahveder orada kdodkfpdld.
Aman gelmesin zâten gapıdan nasıl geçecek. d
Doğru kdodkdpdl
-Aa tekne mi aldin nerden aldın?
•A101 den.
-What?
Mesaj veriyor türklere ülkende mülteci oldun artık
A101'de tekne ne geziyor ya 😂😂
Heves etmeyin o kadar varda ne oluyo yılda 1 ya biniyoruz ya binmiyoruz
Gerçekten b... kunu çıkardılar artık
Urun çeşitliliği bunda ne var
Ankara A101e de gelecek mi acaba😅
Yakında ev satmaya başlarlar
Komikmiş cidden 😃😃😃
yakında tank tüfek iha felan da gelir
Çok fazla 9 var. Korkutucu
BİM de karavan satsa hiç şaşırmam
Ahahahahahahah ciddi misiniz hahahaahah
Aldın aldın yazmışlar başlığa da 😂😂
Aldın aldın almadın üçün birini alırsın😂😂😂
@ygzylmm üçün birine oyuncak alırım
🤠😂😅
anadol fiberinden yapılmış bence pahalı
Sonucta o da bir ürün ne var bunda :d
Helikopter ne zaman gelecek
Nolmuş ki
Vay ve eneee
lazım değil
Demek yolda gördüğüm tekne oymuş 😀
Ohaa 😅