Sevgilimin doğum günüsü yaklaşıyor, bir şey almasam olmaz mı?

Çalışıyordum normalde ama işi bıraktım param yok o yüzden bir şey alamayacağım maalesef, o parası olduğu halde bir şey almadı sadece tatil planı yaptık o da havada kaldı gibi bir şey. Ben ona almasam ayıp olur mu ki acaba üzülmesini de istemiyorum
Sevgilimin doğum günüsü yaklaşıyor, bir şey almasam olmaz mı?
Cevapla