Sevgilimden iphone 12 hediye aldım, beni Antalyaya gönderecek. Sizin aldığınız en büyük hediye neydi?


En son sevgilim uzun zamandır kullandığı beresini vermişti, maddi hediye fazla almadım, benim aldığım da Apple Watch olmuştu benimle sevgili olabilmesi de başlı başına bir hediye zaten 😉😅
Ne şanslısın. Ben hayatımda hiç hediye almadım da vermedim de. Tesadüf müdür nedir bilmiyorum. Doğum gününde ya da sevgililer gününe kalmadan hep ayrıldım
Cevap
42Cevap
Benim de telefonum babamın hediyesi sayılıyor mu :D Eğer sayılıyorsa benim de aldığım en büyük hediye telefon
Herhalde aldığım en büyük hediye annemin doğum günümde aldığı saatti bana
Hediye almadım hiç
Birileri çok kaba yorumlar yapmış yok saatlik ücretin kaça geldi diye gerçekten iğrenç. İnsanların yeterli maddi imkanı varsa niye birbirine güzel hediyeler almasınlar? Benim en son cidden çok küçük yaşta sevgilim oldu. O yüzden aldığım pahalı bir hediye olmadı sevgilimden.
Hediyenin büyüklüğüne takılmam.
Hediyenin ne olduğuna da... gönlünden geçerek verdiği bir şey ne kadar güzel olur ki her türlü..
Küçük şeyler ile de mutlu olabilmek.
Hediye hediyedir işte büyük, küçük diye ayrım yapmam.🐥
Neden kıskanıyorsunuz Kİ? Paranız olsa sizde alırsınız yani bence güzel bir hediye..
Ve ben cimriyim. Böyle bir hediye almam. Param var ama almam. Herkes gidiyor günün birisinde. Kimseye vazgeçilmez gibi davranmamak gerekiyor diye düşünüyorum ama bu senin tercihin
Rahmetli dedem araba hediye etmek istedi kabul etmedim kabul ettiğim en pahalı hediye sanırım 1000 TL civarında
Bana büyü hediye veren olmadı olsaydı da hoşuna gitmezdi kabul etmezdim hoşuma gitmiyor hediyeler benim mümkünse hiç bir şey almasın
ikimizin fotoğrafını vermişti. tokasıyla en büyük hediyeydi. öyle hediye düşkünü değilim en mutlu olduğum anlardan biriydi
Görgüsüzce bir soru. Seni tipim tutmamıştı demiştim. Dediğimde haklıymışım.
Hediye almadım ama zamanında yapmıştım serum seti ile balık kelebek
Hiç hediye almadım desem :/
Siteden gelen yılbaşı paketi sayılıyorsa o var dkdk
Ben alabilirim :)) ama almam
Soylenmez kı ayıp olur hedıyenın hem kucugu buyugu olmaz
Aldım ama söylemem. Sende güle güle kullan telefonunu sevmiş almış
Araba almak isteyen oldu, eve alayım diyen. Nı no no...
Hediye konusunda bu kadar abartı yapamam çünkü yok😃
Olsa yapar mıyım, yaparım kesin ben.
Bir hediyenin değerini parasıyla ölçmem ama elbet ölçenler de vardır
Sevdiğim saçlarını vermişti. Yıllar geçse de saklarım. Bence büyük bir hediye. 😼
Bi aralar kendime zengin olgun sevgili yapmıştım. Neler neler alıyordu 😅
Aman kaptırma, sana bunları alan güzel endamlı bir kadına denk gelirse neler neler alır.
ben zaten güzelim :)
Çirkin demedim zaten yanlış anlama, daha güzel bir kadına denk gelse demek istedim.
hem güzelim hem endamlıyım umarım sana da bu tarz hediyeler alan biri çıkar umarım etkileyebilirsin :)
zeka yoksa güzellikte para etmiyo çünkü :)
Oldukça güzel bir kadın olarak sevgiyi maddiyatla ölçmüyorum, istediğimde ben kendim alabilirim zaten, öyle bir minnet duymuyorum😀
maddi ya da manevi sonucta bana degerini ve zamanını ayırıyo taktir edilmesi gereken bi konu elestirilmesi gereken degil 😂
Evet, bu gerçek bir sevgiyse, karşılığında farklı beklentileri yoksa tabi takdir edilebilir.
bizimkisi maddi manevi sakınılmayan bi ask, sana yaptigimi hic bi kadına yapmadım yapmam da diyor o da biliyor benim gibisini bulamayacagını türkiye oranında bulamaz da hepsi fesat kıskanc bunaltan kadın tipleri
Adama iyi veriyorsun heralde ve sanırım ne zaman istese hayır demiyorsun
Güzel karşılık vermişsindir umarım.
burada ne işin var sevgilin varsa. Duyar kasıyım biraz :)
Sevgilin zengin galiba, siz ciddi düşünmüyosanız aradan çekilinde ben takip olayım. İphone almışsın zaten birazda biz faydalanak
13 liralık kolye-
KDPSLLDPWİDĞQİFĞQİXŞ3PDPWLPFKWPF bir defa sevgilim oldu oda kolye almisti da şey neyse
Tam gorgusuz sorusu cennet mahallesi kafası
Kerizin önde gideni yaa bu erkekler. 😂
Allahim sen konuyu biluyosun.. Amin 🙏🙏
Bana hiç hediye almadı
Aldigin hediye var mı diye sorsana
Allah çirkin şansı versin hepimize
Bana cirkin mi diyorsun 😂 kıskanclık olur da cirkin demen de ne diyeyim 😂
Yok demiyorum agzimdan kacti öyle 😂😂😂😂
bana cirkin deyip gizliden yazman cirkinim ama belki cesaretim seviliyor kezban degilim ya belki ondandır 😂
Cirkin degilsin :)
Senin sevgilim olmaman 😉
Kimseden hediye almadım
Aşkı diyor romantik gidiyorum😄
Sevgilin moruk mu genç mi milyarder mi valla iyimis de dikkat et sonra seni Antalya da pazarlamasın
Fakirim fakir jdbjg saat...
Patronumdan iPhone 11 hediye aldım bende :)
Seni neden Antalya’ya gönderiyor 😧
Vay be sevgiliye bak 🤧
En büyük hediyem sevgimdi onu da kaybetmiş
Kızlar ne kıskanmış be:))
evet 😂😜
Yalnız kıskanılacak ne var da b. k atmışlar anlamadım. İnsan alır sevgilisine iphone 12:))
görmeyince kasındırıyo iste :)
Profiline de laf edenler olmuş :D
ben kendimi cok güzel buluyorum takmam ki
Yarım profil olmasına rağmen hak veriyorum. Keşke tam da görebilsek:)
Öhöm
Neyse, yazmadım say bari napalım
Kayınpederim araba aldı o sayılır mı?
Bu kaçıncı sevgilin ya
Saymadım ama en sevdigim bu 😂
Vay vay vay çünkü çok pahalı hediye aldı 😄
Bu kızıl saç mı şimdi
hediye almaz, istediğim şeyin parasını atar.
Şöyle bi hediyeyi asla kabul etmem
Demekki iyi muamele çekiyorsun
Beleşci yiyici seni
damacana
güzel bir kitap almıştım en az 5 kere okudum.
Büyük hediye almadım
lacoste gömlek
Altın zincir kolye
Hayır yok
13 pro max
Silkele
Bize ne sevgilinden ya Allah aşkına
hediye almadim
Ne sevgililer var be
Benim en büyük aldığım hediye kızım oldu :))
Antalya'ya gelince bana uğra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?