Alışveriş yaparken bence yakışmadı, bunu mu alıcaksın diye sürekli alacaklarınıza karışan birine tahammül edebilirsiniz?


Alışverişte bana yakışmış ya da yakışmamış demesi yeterli yanımdakinin. Daha fazlasına gerçekten sıfır tahammülüm
Cevap
3Cevap
Asla yok, kimse karışmasın ellemesin bana alışveriş yaparken
Hayır, o gün alışveriş yapmayı bitirir bir daha onunla çıkmam
ben de öyle valla
Karışmam karıştırmamda alacağımlada alakalı birazda
ben dayanamazdım ya
alışverişimi her zaman tek yaparım
bu yüzden böyle bir problemim olmadı :D
tek sıkılıyorum ben ya
Yok. Ama ben karışırım ve insanlar da sever. Daha doğrusu, zaten karışmamı isterler
ya yorum yapmakla müdahale etmek farklı şeyler ama
Fikirlerini değiştirip o şeyi almalarını sağlıyorum ama evet, onlar da mutlu sonuçta. 😁
Alışverişe genelde tek çıkarım çünkü kendi zevk anlayışım bana yeter
ben tek sıkılıyorum ya
Tahammül edemem ama zaten öyle davranicak zamanı bulamaz ben mağazaya girerim göz atarım beğenmessem direk çıkarım 😁
ben de dayanamam
Yok son alışveriş olur o
hahah kesinlikle
😅😊
İnadına alırım ben tabi beğendiysem
ben de öyle
Kıskanıyordur net inadına alırım
olabilir valla
O kadar sıkıcı bir durum ki
aynen öyle
sinir olurum
ben deeee
dimi aynen
Hayır edemem
ben de asla
Yoktur.
benim de asla
Hayır yaaaa sinir
Senin beğendiğin şeye karışana basarım net! Djdnd O gözler kötü seçim yapar mı yaa 😅
kesinliklee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?