Kredi kartı faizsiz nasıl kullanılır, tüm şekillerini bir zahmet açıklar mısınız. Mesela peşin fiyatına taksitli alınca nasıl ödeme oluyor ya da 500 liraya bir ürün aldım mesela. Peşin para çekince faiz kesin oluyormuş, onu biliyorum. Çok az bir dönem kullanmış ve kapatmıştım daha sonra, bilmiyorum yani tam olarak
Kredi kartı faizsiz nasıl kullanılır, tüm şekillerini bir zahmet açıklar mısınız?
Kredi kartını ay içinde kullanırsın hesap kesilir, ödeme tarihine kadar tamamını ödersin, faiz ödememiş olursun. Asgari ödeme tutarını ödersen günlük faiz işlemeye başlar. Yazıda bahsettiğin peşin fiyatına taksit olayı bankayı değil, alisveris yaptığın kurumu bağlar.