Anlaşamıyorsam kapatıp yeniden ararım. Başka bir müşteri temsilcisi yardımcı olabilir. Mesela digiturk'de bir problem yaşamıştık. Uzaktan halledilmesi gereken bir şey için servis gönderip ücret istiyorlardı ve bu sorunu 5 günde çözemediler. E biz de haliyle istemiyoruz tamam kapatalım dedik. 2 saat geçmeden sorunu çözdüler. :D
Satıcı yorumlarını tek tek okurum ,övülen biriyse ondan spariş veririm, ürünle ilgili bir sorun yaşarsam direkt satıcının yakasına yapışıp durumu çözüyorum