Yaşım 31 olacak bu zamana kadar asla kredi kartı kullanmadım, babam 58 yaşında ve o bile bu zamana kadar asla kredi kartı kullanmamıştır. Cebinde paran varsa harcarsın dostum, paran yoksa da borca girmenin bir anlamı yok
İki tane kredi kartım var ikisi de yüksek meblağlar. Ama ben sadece akaryakıt, fatura ve internet alışverişlerimde kullanırım. Ödeme dönemimde de borcun tamamını kapatırım.
Geçen bi yağmurluk beğendim alayım dedim. 450 lira. Ulan zaten kışın 350 liraya colinsten 10 numara kaban aldım. İncecik yağmurluk sen ne ayaksın. Almadım tabiki. Karttan da çekmedim. Yalnızlığına terk ettim