İnternet sitelerinden ikinci el kıyafetler alıyorum önceden çok pahalı diye alamazken şimdi 30 liraya çok güzel pantolonlar bulup giyiyorum ve seviniyorum sokakta bir yaşlı görse üstü başı düzgün ama para yok diye ağlıyor der bilmez ki ikinci el
İkinci el kıyafetler satın alan biri hakkında ne düşünürsünüz?