Alyans yuzukler hakkinda. Sizce, gosterisli kalin, tasli olmali yoksa klasik, sade, ince mi?

Alyans yuzukler klasik, sade yoksa kalin, tasli model olmali mi? Netice, bu evliligin simgesi, zaten anlami tasiyor. Abartmaya gerek var mi?
Alyans yuzukler hakkinda. Sizce, gosterisli kalin, tasli olmali yoksa klasik, sade, ince mi?
Cevapla