A101 harcamazsan bitmez 😃

BİM
A101
Migros
Diğer (yoruma yaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Avm lere pek gitmem ya da yakınımda olandan alışveriş yaparım , esnafa kazandırıyorum ben marketten alırım genel olarak.
Cevap
10Cevap
Migros'tan alışveriş yapmayı seviyorum. Üstelik kendi ürünleri de gerçekten kaliteli ve birçok markaya göre daha iyi
çevredeki bütün marketlerden alışveriş yapıyorum ama en çok migros ve a-101
yakın olsa anpagross a giderim ama carrefoura gidiyorum
Kaliteli insanlar migrostan alışveriş yapar , çok varoşca
şok. evime daha yakın diye :D
Şok evin altında o yüzden
şok, evin hemen altı. Kim gider ki uzaga 😅
BİM ve a101
şok...
d'Aligre a Paris
Migros ve şok
Migros
Bim😄
migros
a.101 güzel kızlar var
A101 seviyorum.
Migros genellikle
A 101 ve BİM bunlarin ikisi genellikle
sok ya
migros genelde..
A101 ve şok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar