Bu biryerden tanıdık geliyor ama neyse😅. Sonuçta patenti bana ait değil ya. Bende cevaplamış olurum bu vesile ile. Benim olmazsa olmazım özellikle bu okul zamanlarında yağlı gevrek kurabiye. Evet benim adeta kurtarıcım. Acıktığımda hemen imdadıma koşar. Bende bitince hemen yanisini alırım. Bimde 101de ve şokta bulunmakta. Önüm dışında aburcubur stoğum vardır. Düzenli olarak yenilerim Malum kykda gece acıkıyor insan.