Artık her şey o kadar pahalı ki, eminim ayakkabılarınız bile üç katı artmıştır xd Şu an giydiğiniz ayakkabıyı kaç para satın almıştınız? 


Bakıyorum da güzel paralar veriliyor ayakkabıya. E var demek ki para veriyoruz 😊 Ben şu an giydiğim için cevap verirsem hediye olduğu için fiyat belirtemeyeceğim.
Şu an giydiyim ayakkabıları yaklaşık iki ay önce aldım. Gerçi hafızam pek iyi değildir bunu tam hatırlamıyor da olabilirim. Neyse fiyatına gelecek olursak 260 tl idi galiba. Bunu da tam hatırlamıyorum😂. Ama bu civarda işte. İndirime girmişti güya. İnternetten sipariş ettim ve aldım. Ama çok sevdim bu ayakkabıları. Güzel tasarımlara sahipler açıkçası. Şimdi kimbilir ayakkabılar ne kadar zamlanmıştir beaa😐
Olabilir tabi bir günde bile çok fark ediyor xd
kış boyu ayağımdan cat ve harley boy ve çizmelerimi çıkartmadım fiyatını şu an söylememe gerek yok ama ben
450
480
650₺ ye almıştım geçen yıllarda
Cevap
19Cevap
150'den 500₺ koşmuş kendisi.. zamanında 500₺ olanı kovalıyorum şimdi 2bine alırız umarım daha da çıkmadan :)
Ben de en son 2019 eylülde 400e almıştım şu an artık 1000 falan olacak herhaled bu gidşile sdf
adamların sıradan ayakkabısı bizim lüksümüz xd
Offf sitede en fakir benmişim söylemek istemiyorum. Bido zeytonyoğo çok poholo alomoyok
Soyle soyle xd
😁 Olmaz hem ne demişler dost başa düşman ayağa bakarmış
Tamam ben ayakkabıya bakıyorum xd ayağa değil xd
130 ₺ ne almıştım yırtıldı kenarları
E gayet normal. Bundan dolayı çekinmemelisin
Nasıl çekinmeyim baksana herkeste bin liralık 800₺ ayakkabılar var benim hiç öyle olmadı.
E 40 lira yazanlar da var. Neden sürekli kendinden yüksekleri görüyorsun ksrdesim
Gözüm yükseklerde demek 😂
150 ama o da kupon gelmişti oyuzden Şu an 350 olmuş😫😫
ooo kardasın sdf
900tlye bot aldım
görseldekinin taba rengi bende var😄
taba rengini ilk kez duyan ben dsf
Bi an bana taba renginde terettüt ettiren sen:)
Bu sene kendime ayakkabı almadım. Geçen seneden kalanı giyiyorum. Botum ve çizmemi tamire verdim elden geçirttim.
Çok ayakkabım var ama bu aralar adidas trexleri giyorum 1500 TL civarında almıştım. Sanırım fiyatları çıkmış 2000 TL üstü olmuş...
800 küsür tl ödedim ama değer..
Bayadır ayakkabı almıyorum ya. Ben 1 2 kere alirim sağlam alirim. Temiz giyerim. Hatırlamıyorum.
İndirime girmesini bekledim, bir kaç ay önce 300 liraya aldım :))
180 mi neydi boynerde doğum günümde satın almıştım 120 tlye gelmişti.
400 liraya almıştım geçen denk geldim 450 lira olmuş
350 olması lazım. Ayakkabıya çok para harcamıyorum
Şu an ayağımda bulunan 640 TL
200-2300 arasında birkaç ayakkabım var
Bot giyiyorum. 200 dolar verdim
800 tlye almıştım.. ((
270 indirimli olarak almıştım
900
Güncel fiyatı 2.500 olmuş
600 e almıştım 2 k olmuş
40😄
o paraya ayakkabı kaldı mı :D
Konu ben olunca kalır 😄
ne yaptın kırk lirayı atıp ayakkabıları alıp kaçtın mı :D
Pazarlık ediyordum baktim kolunu sökücem pes etti sonunda 😄
350 platform bot
400 lira
490 aldım daha yeni.
150 ₺
%10 indirimli diye 980 😐
600 lira
430 tl
Hatırlamıyorum.
600'e aldım 💅😎
100 Tl bot
750TL
320 tl
Çok 🤫
100..
600’e almıştım
3 sene once 150 ye
680 🥲
200 TL
40 hwhjwj
herkes kırk liraya mı ayakkabı alıyor burada xd
Devir tasarruf devri 😂
900 tl ye almıştım..
375 tl
200 almıştım
90 TL ye almıştım
120 tl
120 tl bot
700 lira
2400
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?