BİM'de çok güzel ürünler oluyor bugün yani 4 Mart 2022 aktüel ürünler kataloğu yayınlandı ben de bakıyordum, iş yerindeki arkadaşlarım güldü bana BİM ne ya diye. Ne var abi BİM'den bi tek ben mi alışveriş yapıyorum? Varoşluk mu bu söyler misiniz?
BİM aktüel kataloğunu incelediğim için alay edildim. Ne var ki bunda?
Onlara de ki "caz yapmayın bee" ay ne saçma tiplermiş ıyy döviyim mi gızz onları valla böyle masum durduğuma bakma sağlı sollı yumruklu girişirim valla hem saçını yollarım hem yumruklarım onları hıh onlar kendi işlerine baksınlar pisss artisler. Ahh ben orada olacaktım gösteriverirdim alay etmeyi bak yine bi sinir geldi gidiyom ben ya 💃
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bazen güzel şeyler oluyor ne var ki? Onlar seviyesiz kendini bir şey sanan insanlar bence. İstediğin yerden alışveriş yaparsın. Sadece şu olabilir herkeste olmasını istemediğin çanta gibi şeyleri ayrı alırsın o kadar.
Ben sadece aynı ürünü kullananların görüşünü önemserim harici zincir market ucuzluk pazarı gibi yerlerden alınan ürünleri ne küçümserim nede milletin dediğini takarım.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 433 cevap paylaştı.
Millet neye güleceğini şaşırmış artık. Herkes üç kuruş geliriyle zengin görünmek için kasılıyor da kasılıyor. Biz de BİM'den yoğurt yağ gibi ürünler alıyoruz baharatlar alıyoruz gayet memnunuz salla.