Böyle eşyalarda marka takintim yok hangisi ucuzsa onu alirim ama gıda ürünlerinde markaya dikkat ediyorum beğendiğimi alirim mesela türk kahvesinde daima mehmet efendiyi alirim tadini begendiğim için başkası indirimdeyse almam aynı tadı vermiyorlar
İndirim de olan ne varsa onu alırım bu aralar buna dikkat etmeye başladım fiyatı yüksek olan ürünler mesela kaşar 50 - 56 tl küsür var bu tarz fiyatı uçmuş aşırı pahalı ürünleri nerede daha hesaplısı ucuzu varsa oradan alıyorum. Başlarım favori marketime mağazama ben patatesi bile hangi marketin ki daha iyise ordan alıyorum. Bu devirde böyle anacım yapacak bişi yok🛍️👝
daha az para vererek bazen kalitesiz ürünler kullanıyoruz ve tatmin olduğumu hissetmiyorum biraz daha fazla öder riske girmem ürün kötü çıkarsa her türlü para kaybı bence
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Anketler > Tarafını seç: Market alışverişini hep aynı markalardan mı yaparsın, o an hangisi indirimdeyse onu mu alırsın?