Alışveriş & Hediyeler konusunda 341 cevap paylaştı.
Bonjour! Aldığım şeylere veya sepeti çok doldurduğum için bakıyorsa ayıp eder. Bakışlardan bir anlam çıkarmam çoğu zaman. O yüzden sebebi ortama uygun bir şeyden dolayı ararım. En iyisi gidip konuşmak tabi veya bir sorun mu var gibisinden bir yaklaşım sergilemek ama insanlarla tartışmak isteyeceğim son şeylerden. <3
Rahatsız olurum soğuk davranırım kizabilirim daha önce bunun gibi bir şeyle karşılaştım ped alıyordum kasiyer erkekti cekinti yapmam alırken normal bir şey ama kasiyer karşıdaki görevlilerle konuşuyorum diye ırlandi sallandı yani anlayacağın oyalandi o gün okuldan diplomamı almıştım para ödeyesiye diplomamı koydum kenara ben ödeyecegim elinden pedi alıp geciri vereyim bayanı bekletmeyeyim demedi halbuki sapık gibi gülümsedi ben kasiyer erkekten çok rahatsız oldum sinir oldum mecbur kalmadiktan sonra artık kasiyerde kız varsa öyle alıyorum pedi kizmi degilmi diye kontrol ediyorum önceden alırken rahatsız olmazdım o günden sonra o gün bana bir ders oldu çok sinirlerim bozuldu o gün benim sapık olmayan erkek yabancı bir kıza çok güzel olursa bile bakmaz baksada rahatsız etmeden dikkat çekmeden bakar mümkünse insanlar sahibi olmayan insanlara bakmasınlar kötü gözle
Hiç başıma böyle bişey gelmedi alışveriş esnasında. Ne tepki veririm diye soruyu okurken bi düşündüm aslında ama sanırım herhangi bir tepki vermem. Ne için baktığı önemli bu konuda. Çok dik dik bakıyor ise “bir sorun mu var acaba” diye gider sorarım. Herhangi birinin medeniyetsiz davranışına aynı karşılığı vermem. Bence çok avamca bir davranış bu.
Daha önce hiç öyle bakışlara maruz kalmadım. Kaldıysam bile etrafıma sıkça bakınan biri olmadığım için fark etmedim. Öyle bir durumla karşı karşıya kalsaydım muhtemelen görmezden gelirdim, umursamazdım.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.
#SelamGençlik Doğrusu dik dik bakana pek rastlanmaz halkımızda. Genlerde sinsi tecessüs olduğundan. Umursamam bana bakarak yaşamını yönlendirecekse keyfi ve enayiliği bilir.. #TubaSueda