- Alışveriş & Hediyeler konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılAklında bulunsun bir hava atma taktiği önereyim. Prada için çantaları felanı filanı için kumaş, deri filan üreten fason yerlerinden kumaş al öyle çok değil resim çekip hava atacak kadar olsun.
Siz gidersiniz alırsınız pahalı pahalı çanta bilmiyorsunuz ama bu kumaşlardan oluyor Prada. Ben gittim gördüm aldım nabbeeerr diye paylaş 😄20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu mu indirim Allah aşkına sizi resmen kapitalist sistemin kölesi etmişler haberiniz yok , 200 liralık hafi bin liralık olurda 12 bin liralık nedir ya nasıl böyle israf ediyorsunuz
236 Yorumla- +1 yıl
ne bilim babam 500 bin harçlik verdi Ucuz uygun fiyatli çanta alim dedim prada dan bunu buldum zaten babam kiziyor bazen çünkü çok seyaht yapiyorum bazen milyon gidiyor kiziyor
Cevap sahibi+1 yılÇarşamba pazarında ben bunu 20 liraya almazdım ya 😅
Cevap sahibi+1 yılCv mi bırakayım mı beni de yanına al çaycı olarak olmaz mi 🤪😂
- +1 yıl
ne cok pazar varmiş ya idsjjsjshs
- +1 yıl
hahahah
Cevap sahibi+1 yılSuriye pazarı da olabilir 😅
- +1 yıl
Orada ne var jsjsjs
Cevap sahibi+1 yılRuh emici degil baba sömürücü yazsaydın daha anlamlı olurdu profil ismin
Cevap sahibi+1 yılBunlarin daha ucuz yerleri var harbiden ben bu çantayı taşımam yaxik ihtiyac sahiplerine yetimlere yoksullara sahip cikmadiginiz her gün obur tarafta oyle bir yanacaksınız ki bunlar da size ateş olacak 😅
- +1 yıl
babamin derneği var
- +1 yıl
yardim ediyor
Cevap sahibi+1 yılNe derneği gönüllü olurum ben
- +1 yıl
Afrika da yemek dağitiyorlar
Cevap sahibi+1 yılBana sadece pasaport çıkarsın hemenn anında giderim yardıma
- +1 yıl
Birçok projesi var
Cevap sahibi+1 yılBana özelden masal anlat burdan degil 😅
- +1 yıl
O nasil oluyor bilmiyorum babama sorarim gene de nasil gönüllü olunuyor vs bilmiyorum o isi nas yapiyorlar ama yabanci dil bilme zorunluluğu var
Cevap sahibi+1 yılDünya dili biliyorum 😅 işaret dili simdi benim organlarım tanedir mafya degil demi
- +1 yıl
babam uluslararasi bir şiketde CIO ne mafyasi jsjsjs
Cevap sahibi+1 yılFakir ama gururlu bir sevgili ister misin 😅
- +1 yıl
ama babam bana çok duşkundur diyim o zaman mafyaya döner iste
- +1 yıl
sjsjjajsj
Cevap sahibi+1 yılOlsun insan gibi sevmek suç mu 😅 mafya oluyorsa bizde adamları oluruz , saka bir yana benden iyisi mezarda biraz bakim yapsam model olurum ama uğraşmıyorum
Cevap sahibi+1 yılNeyse senden bize hayir gelmez komsu kızı dikkat et kendine 😅
- +1 yıl
saolasin jsjsjsj
Cevap sahibi+1 yılburada herkes yalancı ya at yalanı sevsinler inananı derler 🤪😅
Cevap sahibi+1 yılHadi bana eyvallah bu kadar muhabbet yeter de artar da
- +1 yıl
snsjsjj ayn yani fiyati ucuz diye mi inanmadilar anlamadim
- +1 yıl
normalde daha pahali oluyor ama
Cevap sahibi+1 yılBaban ceo olacak sen burada gezecen 😂
- +1 yıl
Niye ki
- +1 yıl
Tek kullandiğim uygulama burasi
- +1 yıl
Evet çok seyahate cikiyorum zaten çok girmiyorum öylesine sorayim dedim
Cevap sahibi+1 yılIspat edebilir misin bana peki
Cevap sahibi+1 yılAnkara'ya geliyor musun merak ettim
Cevap sahibi+1 yılNeyse bol şans istek attım konuşalım biraz
u +1 yılBu çantayı bedavaya verseler almazdım. Hiç zevkim değil. Çok zevksiz bir şey. Bi albenisi yok markası dışında. Şuna bak herkes daha modern göz alıcı çantalar tasarlarken, Prada bu modelle geriye gitmiş

Ona vereceğim parayı buna veririm daha iyi
17 Yorumla- +1 yıl
@zzzz233 güle güle kullan
- +1 yıl
bu ikinci çanta güzelmiş aynisini googleden araticam ya da mağzadan sipariş verebilirim çok güzelmiş
- +1 yıl
@ØŔůhĚmīčīØ dimi bende sevdim ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
Maddi durumun iyi, ki alıyorsun. Ben hayatta bi çantaya o parayı vermem. O küçücük, işlevi de az olan çantaya hiç para vermem. Neyse sana hayırlı olsun, güle güle kullan.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler Güzel bir yorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
+1 yılBende Ferrari mi soracaktım ama görgüsüz demesinler diye koymadım
33 Yorumla- +1 yıl
ne bilim millet inanmiyor niye çok mu pahali ki
- +1 yıl
Artik her şey pahalaşti normal yani
- +1 yıl
İnanmasınlar fakir zihniyet işte
+1 yılBana aldığın gömlek bile 3000 TL. Çantaya çok para vermişsin😊 .
16 Yorumla- +1 yıl
Sana milyonlar feda olsun❤️
- +1 yıl
Sana da sol böbreğim feda olsun 😂
- +1 yıl
hahahahah
- +1 yıl
😂 olsun böbrek kavurmasi yapip yeriz
- +1 yıl
kalbinin yarisini vermiştin zaten ama kalp yenmez
- +1 yıl
Onu da yürek kavurma yaparsın
+1 yılŞaka gibi. Bu kadar ucuza bulmuşken neden sadece bir tane aldınki?
21 Yorumla- +1 yıl
ama bir tanesinde vardi bunu da bir siteden aldim zateb
+1 yılTebrikler çok güzel indirmişsin. Birazda satanı kazıklamışsın gibi geldi bana
12 Yorumla- +1 yıl
ahahah doğru normalde daha pahaliya oluyor enayi iste jsjsj
- +1 yıl
Doğru söylüyon. Enayiler olmasa akıllılar nasıl geçinecekler
+1 yıl6 bin tl ye çanta alacağına önce bi nevresim takımı alsaydın
11 Yorumla- +1 yıl
evet ucuza almistim birkac sene önce ikeadan 400 falan alsam iyi olucak da cok da umursamadim sürekli seyahat yapiyorum zaten evde kaldihim yok diye
Öncelikle orijinal olmafığı kesin. Olsaydı da çirkin derdim. Prada yazısı ortalı değil ve askı dikişleri taşmış. Prada böyle çanta yapmıyor.
20 Yorumla
+1 yılSosyete pazarinda prada Luis button versace cantalarimiz çok uygun fiyata satıştadır fular hediye kaçırmayın 🤣
20 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılÇakma gordüm ama bu kadar vasatını hic gormedim inanır misin😂
30 Yorumla
+1 yıldikış kalıtesınden belli zaten D: eminönü prada magazası degıl mı necmı abının yerı
30 YorumlaPrada bir şehir değil miydi yav 🙄
Geçen biz prada yumurta yedik mesela..
Hatta bir arkadaş pradacoin madencisi, ha bire kazıyor..10 Yorumla
+1 yılGüzel aslında ama canım çok basit bir model o yüzden bence 6 bin biraz fazla daha orjinal bir model olsaydi keşke
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılKanka tahtakalede deri el çantaları var 180-200₺ çok daha güzeller.
Trol soru olduğuna eminim de bakmak istersin belki10 Yorumla
+1 yılŞöyle bi çantaya 6 milyar verilir mi. 🙄 Ne bu altın kaplama falan mı.😒 Ki hiç bi çantaya da 6 milyar verilmez.
10 Yorumla
+1 yılPrada indirim yapmaz diye biliyorum. Prada' nın özelliği indirim yapmaması diye bir yerden duymuştum. Sahte olmasın. Ayrıca 6.000 TL 450 € yapıyor. 450 €' ya Prada var mı gerçekten?
116 Yorumla- +1 yıl
@zzzz233 Ben de öyle tahmin etmiştim :)
- +1 yıl
@zzzz233 Bana Prada' da indirim olmaz demişlerdi. İtalyanların övünerek bahsettikleri bir markası. İtalyanın fakiri bile en azından Prada' dan bir bilekliğim olsun diye mağazaya uğruyormuş. Bana bunu İtalya gezisi yapan biri anlattı.
- +1 yıl
hayir ayri siteler var
- +1 yıl
@zzz233 ne kadar çok kudurduysan artik benim soruma ben senin kadar millete cevab vermedim 🤣
- +1 yıl
Hahaha ergen kız seni istediğin kadar engel at tam bir ergensin senle uğraşmak istemedim heves ediyorsun belli ki zenginliğe diğer yorumda bir arkadaşım 500 bin TL harcıyor demişsin
- +1 yıl
Emin ol ergen olmasan neler derim ama ciddi ciddi uğraşmak istemiyorum seninle. Bu çantada replika , replikaysa açık açık söyle A kalite replika da alabilirsin. Hani yalan söylüyorsan bari iyi bir şekilde söyle
- +1 yıl
Uğrasmak istemediğin için mi farkli hesabtan yaziyorsun
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
kiz hassedinden çatladi ya la
- +1 yıl
Birde tek tek bütün yorumlarimi okumuşsun bu kadar benden nefret etmene sebeb olan şeyi de merak ediyorum🤣🤣
+1 yılYani nevresim takımına bakacak olursam sen onu 50 tlye bile almadın
45 Yorumla- +1 yıl
nevresim takimiyla ne alakasi var
- +1 yıl
Bi şey demiyorum 😂
- +1 yıl
bu arada ucuz nevresim takimi doğru ikeadan almiştim 420 ye ama eskidi tabi
- +1 yıl
Sen bana bakma ya atıyorum öyle. Hayırlı olsun çantan :))
- +1 yıl
Tesekkürler ☺️
Alışveriş & Hediyeler konusunda 958 cevap paylaştı. Şu hiçbir özelliği olmayan şeye 6 bin vermeyen de ne bileyim fjfn
40 Yorumla
+1 yılBunun daha işlevsel olanını 300 liraya falan bulursun.
10 YorumlaBasit duruyor. Amblemi olmasa prada olduğuna inanmayacağım
10 Yorumla
+1 yılÇanta çok kötü aşırı zevksiz. O kadar param olsa ne çantalar alırdım.
10 Yorumla
+1 yıl2016 dan beri kullandigim telefonumdan yaziyorum. Gule gule kullananin
10 Yorumla
+1 yılPazarda benzerini 60 TL’ye bulursun, çok klasik bir model.
10 Yorumla
+1 yıl100 TL den fazla para vermem buna seni kandırmışlar 🙄
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl6 bin param olsa bir sürü kıyafet alırım bir çantaya o kadar vermem
40 YorumlaÇantanın mükemmelliği karşısında öyle büyülendim ki söyleyecek söz bulamıyorum inan ki. Yıllardır bu çantayı görmeyi bekliyormuşum gibi hissettirdi...
20 YorumlaOrijinal olduğuna emin misin?
Dikişleri çok kötü görünüyor.30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsokak röportajlarinda mikrofonun kameranin karsisina gecip, ekonomi kötü, aciz, prada yi ancak 6000 TL ye alabiliyorum diye aglamayi unutmayin.
10 Yorumla
+1 yılNevresim üzeri çekmeyeydin bide cantanin kenarında ipler çıkmayaydı yine inanırdıkda neyse
12tl den 6tleye düşmüştür o10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl4 prada çantası olan biri olarak diyebilirim ki orjinal görünmüyor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl200liralik cantaya 6bin lira vermek hazzini yasadin.
Ama bu biseyi degistkrmiyor canta hala 200 lira..21 Yorumla
+1 yılTroll çakma prada 200 liraya almış size yem atıyor prim yaptırmayın dikkat çekme amacı
06 Yorumla- +1 yıl
Yani dikkat çekme gibi bir amacim yok siteye çok fazla girmiyorum bile öyle duşunuyorsan hiç yazmasaydin😂 prim mi verdin ne oldu nsjsksk
- +1 yıl
Zaten sosyal medya hesabimda yok yani
- +1 yıl
Mariano Di Vaio resmini koymanda ayrı bir durum kendisine bildirmemi istermisin
- +1 yıl
Çünkü arkadaşimin arkadaşi blogger gerçi umursamaz yani umrunda bile olmazsin
- +1 yıl
italyan kendisi italyaya çok gittiğim için taniyorum kendi resmini bile koymaya cesareti olmayan insan primden bahsediyor
- +1 yıl
Ee seninde gerçek resmin yok?
+1 yılTroll soruların bi mantığı olmalı esasında.
Çok eğreti durmaya başladı.10 Yorumlabu indirim değil ki, bu resmen bindirim
23 Yorumla- +1 yıl
niye ya normalde daha pahali oluyor
- +1 yıl
dolar artti
Fena sayılmaz. Bu fiyata Gucci'den cüzdan alamazsın zaten 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBildiğin emutasyon bu prada bilmesek yutardik güldüm sadece
11 Yorumla- +1 yıl
Gülmek güzeldir gülünüz
+1 yılGerek yokmuş bence. 😂
12 Yorumla- +1 yıl
olsun ucuza aldim zaten sjsjsj
- +1 yıl
Ucuz mu? 😂
+1 yılBen o paraya 4 çeyrek alırdım 😶 ruhuma cimrilik, pintilik işlemiş benim. Bir çantaya 6 bin vermem 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Çanta replika ablacım sallıyor kız
+1 yılÇok güzelmiş 💯 iyi günlerde kullanın..
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler😊❤️
Paranla rezil olduğunun farkında mısın
16 Yorumla- +1 yıl
niye ki benim çevremdeki herkes aliyor ben uyguna aliyorum
- +1 yıl
benim arkadaşim 30 bine čanta aldi ben almam mesela
- +1 yıl
Ben demiyorum ki millet yazmiş
- +1 yıl
niye bu yatak örtüsü nerede satiliyor ben anlamadim🤣
- +1 yıl
Migrosta mi vardi aynisi ondan mi bôyle yaziyorlar
+1 yılSosyete pazarindan mi aldin yoksa 😄
11 Yorumla- +1 yıl
ya pazarda sadece sebze satiliyor dalga geçmeyin lütfen
%100 indirim diyorsun yaniiii
17 Yorumla- +1 yıl
evettt çok iyi demi
- +1 yıl
arkadaşim atti bana kendisi çok seviyor prada ürünlerini bir tane siteden aldim
- +1 yıl
teşekkürler🤗
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yahu 6 bin uygun mu 😃😅
14 Yorumla- +1 yıl
Yani max alacağim 30 bin 100 bine bir şey almadim hiç
- +1 yıl
Yani neye göre şimdi cünkü bu markalarin fiyati zaten pahali binden aşaği ürününü bulamazsin yani
- +1 yıl
maalesef dolar kuru
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 330 cevap paylaştı.
+1 yılBu çantanın aysını bende de var yavrum seni kimi kandırıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılUcuz çanta bu pek kaliteli durmuyor begenmedim ama yinede senin kararın tabi
10 Yorumla
+1 yıl6 bine çanta alacak paran varsa boşa gitmesin bsna ver fr kitap alayım kendime
10 Yorumla
+1 yılBoşa masraf ve o çantayı yolda görsem almam znsjnxdkdmdk
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynısını eminönünde 50 liraya satıyorlar :D
231 Yorumla- +1 yıl
50 tlye çanta kaldi mi ya
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum ki. ben pahalı bir şey alınca arkadaşlarım "emin önünde aynısı 50 lira..." diyorlar ben de sana dedim :D
- +1 yıl
zjsjsjjsj yani çoğu pazar yazmiş ama pazarda kiyafet yeri mi var pazarda sebze satilir shjsshhshs
- +1 yıl
yani neyi pahali ki pradaya göre cok ucuz bir sitede buldum onu da Prada düşkünü arkadaşim önerdi
- +1 yıl
ve onun aldiği şeyler 30 binden aşagı da değil çok alişveriş düşkünü
Cevap sahibi+1 yılpazarda etek entari falan oluyor diye biliyorum :D ama yani çantam pazardan allah korusun nazardan diye hava atabilirsin
- +1 yıl
yani bir ara ciddrn şu pazari merak ettim gidicem
Cevap sahibi+1 yılbir şey soracağım bu maddi gücün kaynağı nerden geliyor :D sponsorunuz kimmmm
- +1 yıl
sirf turkeyeye pazar gezmek için gelicem dbsjsjsjsj
- +1 yıl
Babam sjsjsjsj
- +1 yıl
baba parası
Cevap sahibi+1 yılçok trafik oluyor ya pazar kurulunca ben etrafından bile geçmiyorum. ama tahmin ediyorum bu maddi güç ile pazarı bile satın alabilirsin :D
- +1 yıl
Babam uluslararası bir şirkette CIO
Cevap sahibi+1 yılne şanslı insanlar var yaa. babam bana yemek bile ısmarlamaz :D çok özendim şu an bu duruma
- +1 yıl
Yani bana diyorsunuz da ne paralar harcayan insanlar var bir günde milyonlar harcıyorlar ben ise en fazla 100 bin harcarım
Cevap sahibi+1 yılbu şekilde para harcıyorsun ve hiçbir şey demiyor mu :D
- +1 yıl
Yaa babamin arkadaşijin kiziyla arkadaşiz kiz günde 500 bin harciyir
- +1 yıl
sence?
- +1 yıl
ama biz yurt dişini geziyoruz sürekli Türkiyede değilim cok ondan öyle gidiyor
Cevap sahibi+1 yılsüper hayatlar cidden. ben de sizler gibi hanımefendiler birinci sınıf ürünler tasarlıyorum :D
Cevap sahibi+1 yılhayatta zengin olmaktansa zengin birinin eşi ya da çocuğu olmak daha güzel biliyor musun :D
- +1 yıl
Hm neler tasarliyorsun bakalim
Cevap sahibi+1 yılbaban iyiymiş bence çok değer vermelisin :D mücevherat diyeyim
- +1 yıl
evet iyiydir öyle para lafi yapmaz hiç
Cevap sahibi+1 yılhayallerimdeki hayatı yaşamakla mesgulsun 😂
- +1 yıl
Pazarda replika çantalar var yalnız
Cevap sahibi+1 yıl@Missy13727 çantacılar caddesinde de var çok güzel ve ucuz çantalar :D
- +1 yıl
Replika almış gelmiş yok arkadaşım günlük 500 bin harcıyor demiş eziklik egosu kale bile almadım kızı zenginliğe heves ediyor işte
- +1 yıl
kiz ben seni diğer hesaptan engelledim niye yeni hesab actin😂
- +1 yıl
başimin belasi ya uğraşamam walla gene engelliycem çatlada patla
- +1 yıl
uğrasmak istemiyorum deyip farkli hesablardan yazip bütün Görüşlere cevap vermen utanç verici yazik sana 🤣
Şu çantaya 6 bin mi verdin içim gitti paraya
20 Yorumla
+1 yılGüzelmiş güle güle kullan
10 YorumlaKanka ben 6 bine dolabımı yenilerim
10 Yorumla
+1 yılGüzel güle güle kullanın
10 Yorumla
+1 yılHiç beğenmedim kusura bakma
10 Yorumla
+1 yılvay be milletekmek alamazken sen çanta mı alıyon
10 Yorumla
+1 yılBu model bir çantaya 6 bin lira vermeye değmez
10 YorumlaA kalite replika iyi duruyor
10 Yorumla
+1 yılbuna 6000 bin verdiysen ne diyim sana
10 Yorumla
+1 yıl“6 bin nasıl çöpe atılır?” başlıklı fotoğraf
10 YorumlaLa bi yürü git ya yeme bizi ys
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 999 cevap paylaştı. 6 bin lira kaç para ediyor, sen biliyor musun?
10 Yorumla
+1 yılPantolon cebi kadar çanta. 6 bin hele.
10 Yorumla
+1 yılBazı markalara verilen parayı gereksiz buluyorum.
10 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
