sevdiğim ise hiç yüzük almasada kabul ederim (ama içim keşke pırlanta baget alsa der o ayrı 😀) ama sevmediğim kişi önüme pırlantadan döşenmiş yol serse kabul etmem
Verebilirim. Tektaşla evlenmiyorum, canlı kanlı bir adamla evleniyorum. Maddi değeri olan şeylerin büyüsüne kapılıp da sevmediğim bir adama evet demem.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
pırlantanın değeri sadece karat ile ölçülmez 3 karat bile olsa parlaklığı, kesimi, rengi, berraklığı daha iyi ama karatı çok çok daha düşük bir pırlanta ondan daha pahalı olur özetle ağırlığı değil kalitesi daha önemli