DeFacto CEO'su İhsan Ateş, “İki önlem alarak süreci yönetiyoruz: Biri müşterilerimiz, diğeri 15 bin kişilik DeFacto Ailesi için. Ürünlerimizin yüzde 60'ında fiyatları indirdik.” dedi.
Online fazla sevmiyorum. 😂 ilaha giyip deneyecem ayna da görecem :) yeminle uykusuzum banka sonrası arabayı bakıma servise götürdüm yeni geldim. Mahallede ve çarşıda park sorunu olmasa şimdi gidicektim. Uykusuzlukla rağmen fırsat bu fırsat indirim varken kazak pantolon varsa yeni gelen montlardan alayım diye ☺️
Ülkede fakirlikten önce israf var hep bunu söylerim saray masrafı çetelere verilen imtiyazlar gibi bir sürü saçmalıklara paralar akıp gidiyor. Gerçekten ihtiyacı olanın borçlarını silmiyorlar çiftçi borçları o holdinglerin borçlarının yanına bile yaklaşmadığı halde çiftçiyi madur edip holdingleri zengin ediyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Takdir edilesi bir karar olmuş. Umarım diğer firmalara örnek olurlar
İnşallah. Dolar yükselince zam yapanlar hatta zam üstüne zam yapanlar gelince de indirim yaparlar umarım.
Giyim ihtiyacım yok ama fiyatlar uygun düşerse bi kaç kazak falan alabilirim.
Anladım
Dolar 11 mı oldu hıc bakmadım sımdı okudum süper haber ınsallah 7 8 TL lere düşer.. 18 TL den cukka yapanlarda noal babayı beklesinler belkı hedıye fılan gonullerı olur bır nebze :))
12.50 TL imiş.. :/
gerçekten şaşırdım bu konuda :)
hayır yapmayacağım..
Vallahi para bırakmadılar ki indirim olsa da nasıl alışveriş yapalım
yok payam vay benim :)
Üçbeş biz bize de ver bu arada nasiplenelim bkhjko
Çoğu indirdi sadece giyim magası değil eksisi gibi olacak her şey inşallah
Kıyafet artacak dediler Kasım indiriminde bitirdim paramı ya 😂
Tüh kötü olmuş
Çok iyi be tabiki off bunu eve gelmeden önce görseydim keşke.
Ahaha online yaparsın 😃
Online fazla sevmiyorum. 😂 ilaha giyip deneyecem ayna da görecem :) yeminle uykusuzum banka sonrası arabayı bakıma servise götürdüm yeni geldim. Mahallede ve çarşıda park sorunu olmasa şimdi gidicektim. Uykusuzlukla rağmen fırsat bu fırsat indirim varken kazak pantolon varsa yeni gelen montlardan alayım diye ☺️
Aynen Doları tekrar 11 seviyelerinde bir daha göremeyiz bence. Hazır düşmüşken alışveriş yapmak lazım
Aynen ama inşallah daha da düşer. Düşmesini aşırı istiyorum.
İndiği gibi çıkmasa bari nefes alalım biraz en azından
Aynen stabil kalda da piyasa kendine gelse
stabil kalmayacaksa inmesinin bir faydası yok bu fiyatlarda kalsın biraz öbür türlü 20yi bile geçer
yüzde kaç indirmişler peki
iki gün önceki düşüş yok o günden beri düşüşü yavaşladı ara ara da yükseliyor hatta altın dün sabah saatlerinde 650 civarını görmüştü
Hayırlısı valla net bişey söylemek çok zor
Ülkede fakirlikten önce israf var hep bunu söylerim saray masrafı çetelere verilen imtiyazlar gibi bir sürü saçmalıklara paralar akıp gidiyor. Gerçekten ihtiyacı olanın borçlarını silmiyorlar çiftçi borçları o holdinglerin borçlarının yanına bile yaklaşmadığı halde çiftçiyi madur edip holdingleri zengin ediyorlar.
Defacto ilk kuruşu atan oldu bakalım diğerleri ne yapacak
Aynen. Dolar 18 olunca zam üstüne zam yapanlar 11-12 bandındayken indirimde yapsınlar
Diğer kardeşleri de özenip daha çok indirim yapsınlar vatandaş kışlık kıyafet alsın
Harbiden ya mont alamıor insanlar 600-700₺ olmuş
Dostlar alışverişte görsün. Ticarette her zaman kazanç esastır. İnanmayın bu söylemlere.
O indirimleri biliyoruz biz. 40 liralık ürün 100 liraya çıkar sonra 50 ye geri indirirler
İyi bari. Allahtan pantolonları indirdik sizi bekliyoruz dememişler.
😳hayır yapmayacağım öyle bir zamana geldik ki parama kıyamıyorum onunla uyumayı düşünüyorum bundan sonra 🤣
Ahahaah haklısın ama
Zaten ucuzken alıp dolar yükselince yükselt sonra indirim diye sat
İstikrar olana kadar almayacam😅
Mantıklı
Evet. sende şok şekersin😊
Hayır yapmayacağım
İndirdiğine inanmıyorum
yapmam galiba
Bende yapmıcam yav
Defactodan alışveriş yapman
Niye
Kalitesiz cunku
Yapmayacam
hyır
Helal olsun
Hayır Yapmayacağım
Yaparım.
yapmam