Otobüste "yetersiz bakiye" uyarısı almış birine kartınızı basar mısınız?

Selam dostlar, "fazla kartı olan var mı?" sesi geldiği anda ölü taklidi mi yapıyorsunuz yoksa basması için kartınızı veriyor musunuz? Bastıktan sonra parayı vermesini bekler misiniz de bir alt soru olsun xd
Otobüste yetersiz bakiye uyarısı almış birine kartınızı basar mısınız?
Otobüste "yetersiz bakiye" uyarısı almış birine kartınızı basar mısınız?
Cevapla