Güncellemeler
+1 yıl
Bir sıraya da ojelerim falan olsa

Odadan çok bahçe duvarları içinmiş gibi geldi bana. Tabii ki odanın dekorunu bilmeden yaptığımız tüm yorumlar eksik kalır ama beğenmezsen iade edersin, al bence.
Bende de neredeyse aynısı var. Biraz dengesiz ve yamuk duruyor, astığın çivi veya mekanizmayı iyi denk getirmek gerek. Kullanışlı ama, krem vs. koyuyorum ben de üzerine.
Aaa cidden, çivi bölümü 3 yerdenmiş, dikkat edicem buna çok teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
Arka planda güzel bir resim de olursa
Şahane olur
Bence de çok tatlı bir şey alabilirsin
Fiyati bayagi uygun al
Evet ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?