Ucuz ama çok kıyafet almak mı yoksa kaliteli güzel ama az kıyafet almak mı mantıklı?

Arkadaşım ucuz yani 10, 15 tl en fazla 25 tllik tshirt ya da gömlekler alır. Gardrobu evet tıklım tıklım dolu ama hepsi basit şeyler. Ben de işte kaliteli ve güzel şeyler alırım ona göre daha az kıyafetim var ama benimkiler daha güzel. Mesela o 100 TL ye 5 şey alırken ben tek bir şey alıyorum. Onunki mi mantıklı benimki mi?
Ucuz ama çok kıyafet almak mı yoksa kaliteli güzel ama az kıyafet almak mı mantıklı?
Cevapla