O kadar hediye alan oldu eskiden sevdiğim bir kız kendi elleriyle atkı örmüştü bana onu hediye olarak vermişti o atkıyı hala saklarım tabi biraz hüzün veriyor bana ama kopamıyorum kesinlikle. Peki sizce hangi hediye türü size verilse daha mutlu olurdunuz?❤️❤️❤️
Maddi bir hediye mi yoksa el emeği bir şey mi sizin için daha değerli olur?
Anısı olan herhangi bir manevi hediye daha önemli. Yani anısı olupta bir kağıt parçası bile benim için daha değerli. Sonuçta ona yüklediğimiz anlamlar daha önemli.
Şimdi açık konuşmak gerekirse, dürüst olmak gerekirse maddi bir hediye beni daha çok sevindirir mutlu eder. Çünkü el emeği ile yapılan bir şey ne kadar fazla olabilir ki yani bir devasa gösterişli bir maket yapacak kadar el yeteneği yoksa yani ne kadar etkili olabilir ki ne yapabilir yani en fazla. Ufak tefek el emeği ile yapılan şeyleri herkes yapar zaten eli olan. 😂Bence el emeğinin hediye de hiçbir önemi yok şu an linçlenecekmişim gibi bir şey hissediyorum ama olsun benim görüşüm bu yönde kimsede değiştiremez el emeği şeyler sadece parasal anlamda değerli olur fiyatları yüksek olur. Onun dışında maddi bir hediye her zaman benim gözümde ön plandadır.
Aman boşversene Zamanında bizde KYK yurtlarında sevdiceğimize ne atkılar ne şeyler ördük Bak şimdi ne atkı kaldı ne yar kaldı Hepsi Bir an oldu hepsi hüsranla sonuçlandı amannnn yemişim el emeğini😂😂😂
Yok yok yanlış anlamam zaten olay şöyle : Duygularını gösterince insanlar uzaklaşıyor senden en azından benimkiler öyleydi neyse bir raddeye geldi etrafımda kimse kalmadı ben de canım değilim bunu anladım ve duygusuz p*c rolünü oynamaya başladım o zaman çok arkadaşım oldu sayısız ilişkim oldu falan hatta bu rol olayı gerçek oldu bayağı değiştirdim kendimi ama bazen duygular ortaya çıkıyor bastırılmış duygular…