Hayır! Geri dönmem yemek alışverişle bağdaşlaşmış ve bütünleşmiş bir şeydir. Ben çoğu zaman burger ya da herhanhi başka bişi yerim. Alışverişe çıkmadan önce yemeğimi yerim Hani rahat rahat böyle karnım tok bİ şekilde keyifli keyifli alışveriş yapayım diye ya da çok fazla alışveriş yapmayacaksam iki bir şey alıp çıkacaksam girerim alışverişimi yaparım sonra hemen Koştura koştura yemeğe giderim. Keyifli keyifli yine yemeğimi yerim dediğin gibi yemek eşittir alışveriş, alışveriş eşittir yemek yani İkisi sevgili gibidir ikisini ayrı bir şekilde düşünemiyorum muhakkak birini yapıyorsam ötekinde yapmak zorundayımdır.