Sevgilimin kartıyla yaptığım alışverişlerin parasını ödemeli miyim?

Yani şöyle en son gitarım kırıldı üzgünm diye bana gitar aldı 5 milyara ve parasını istemedi hediye olarak aldı sen suratını asma yeter dedi. Bu arada kendisi türkiyede ben yurtdısındayım. Eniştemde oraya gidiyordu parasını yolladım alacakmı bilmiyorum. Kendisi avukat ve bende trendyoldan onun kartıyla alısveriş (giyim bakım) yapıp bürosuna yolluyorum. Bunların pralarını ödemelimiyim sizce peki?
Güncellemeler
+1 yıl
Gnc
Sevgilimin kartıyla yaptığım alışverişlerin parasını ödemeli miyim?
Cevapla