İçli köfte makinesi almak istiyorum, aynı zamanda sanırım kıymada çekiliyormuş. Ama hangisini alacağıma karar veremedim. En iyi içli köfte makinası hangisi?
Moulinex Hv8 veya Tefal geçmişte sattım. İkisinde de içli köfte ataçmanı vardı. Bu markalar dünyaca ünlü ve size önerim sakın olaki REKLAMLARA inanıp, para vermeyin. Çok reklam yapan çok kaliteli olmadığı hatırlatmak isterim. Öyle ki, reklam yapan ve ciddi satışları olan herkesin bildiği bir markanın TSE belgesi bile yok... Tefal ve Moulinex ithalatçısı groupe seb İstanbul, servis ağı iyi, firma müşteri dostudur. En az 100 adet sattım ve hiç servis kaydı veya şikayet hatırlamıyorum.
Annem en iyisi ama parayla satılmıyor 😂 bizde sinbonunki var ama sadece kıyma yapmak için aldık ve o yönde kullandık ve gayet memnunuz. Diğer özelliklerini hiç kullanmadık, bir fikrim yok.
Bir zamanlar bir sigorta müdürünün emekli olarak içli köfte makinesi icat etmek için inzivaya çekildiğini okumuştum gazetede. Fakat adı aklımda değil ne yazık ki.