Online alışverişin en hareketli günleri yaklaşıyooor! Black Friday indirim çılgınlığında sepetleri günler öncesinden doldurup alışverişe doyacağımız günler çok yakın!Konu online alışveriş olunca favorin olan site hangisi?Giyim, kozmetik, elektronik, spor, süpermarket ve daha pek çok kategoride avantajlı alışveriş için mağazalarda uzun kuyruklar beklemek istemeyenler online alışverişe akın ediyor. Geniş ürün yelpazesine sahip siteler de bu dönemde akıl almaz indirimleriyle satışlara hazırlanıyor.
İndirimlerin en yüksek oranlara ulaşacağı Black Friday döneminde, konu online alışveriş olunca senin favorin olan site hangisi?
Trendyol
%61
Hepsiburada
%16
GittiGidiyor
%4
Amazon
%10
N11
%6
Çiçek Sepeti
%3
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Toplam 1057 oy kullanıldı. Detaylı sonuçları gör
Anket Sonucu
Konu online alışveriş olunca favorin olan site hangisi?
Toplam 1057 oy kullanıldı
540
517
Trendyol
%61
418 Kız (77%)
228 Erkek (44%)
Hepsiburada
%16
41 Kız (8%)
132 Erkek (25%)
GittiGidiyor
%4
11 Kız (2%)
25 Erkek (5%)
Amazon
%10
39 Kız (7%)
61 Erkek (12%)
N11
%6
14 Kız (3%)
52 Erkek (10%)
Çiçek Sepeti
%3
17 Kız (3%)
19 Erkek (4%)
Konu online alışveriş olunca favorin olan site hangisi?
Merhabalar, öncelikle online alışverişi çok tercih eden biriyimdir zaten pandemi döneminde online alışveriş yapan kişilerin sayısı baya bir arttı ben hempandemiden dolayı hem de aşırı üşendiğim için mağazadan alışveriş yapmaya online alışveriş bana daha kolay ve işime geliyor. Sorunuzun cevabına gelecek olursam aslında şıklardaki tüm online alışveriş sitelerini kullanıyorum. Ancak trendyol haricinde diğer online alışveriş sitelerini çok fazla kullanmıyorum diyebilirim. Alacağım ürünler genellikle trendyoldan çok daha ucuza geliyor işte bu yüzden daha çok tercih ediyorum.
Favori sitem Amazon. 3 kuruş fazla olsun amazondan olsun. Prime müşteri hizmetleri çok yardımcı oluyor. Geçenlerde elime ulaşmayan bi kargonun ücret iadesini yaptılar. Kargo komşudaymış. Cenaze dolayısıyla yoktu insanlar. Haber de verememişler o telaştan. Parasını yollamak istedim hediyemiz olsun dediler. Kutusunu açıp 1 hafta kullanıp memnun olmadığın ürünü bile iade alıyorlar. Bence mükemmel
Bakın hala olayı anlamayanlar var. Önemli olan site değil. HEPSİNE BAK EN UCUZUNU AL ❗ GERCEKTE 350 TL OLAN URUN 1 SİTEDE , 300, BASKA SİTEDE 250 DİGİGERİNDE %50 İNDİRİM VAR. GİDİP YAPIŞTIRACANSİN 175 TL Yİ ALACAKSİN FAVORİ SİTE YOKTUR. UCUZ URUN VARDİR 👊
Ne olacak indirim yapıyorlar. Özellikle bir şey alırken Google ye yaz alışveriş kısmını seç orada zaten en ucuzu çıkar. Ama siteler den de bak aynı ürünü 3-4 site gezsen yeter. İlla ki daha ucuzunu bulursun. Kargo bedava mi değil mi , 10 TL düşük olsa git onu al.
Trendyol çünkü hem müşteri hem satıcıyım. Mağazama çıkın çıkın gelin. 🙈😂 kozmetik ağırlıklı olmak üzere elektronik, tekstil ve birkaç kategoride daha ürün satışı yapıyorum.
Hepsinin bana amacı başka bana göre göre. Genelde kıyafet üzerine alışveriş yapacaksam kesinlikle Trendyol tercih ediyorum. Burayı çok sık kullanıyorum. Teknoloji üzerine alışveriş yapacaksam ise de Hepsiburada web sitesini tercih ediyorum.
Kitap konusunda ise Amazon bana göre çok faydalı harika indirimler ve ücretsiz kargo fırsatları oluyor. Birde KS'nin fırsat ödüllerini burada kullanabiliyorum :) Sonra olarak hediye içinde tabi ki çiçeksepetini tercih ediyorum. Hem çiçek hem de hediye konusunda baya geliştiler çünkü.
Genelde Hepsiburadadan alışveriş yapmış oluyorum. Önce alacağım ürünün fiyatı ve kargo ücretini kontrol ederim incelerim. Eğer kargo ücreti varsa Hepsiburadaya giriyorum. Orada alışveriş sepetinde toplamda 50 liralık ürün varsa kargo ücreti bedavaya geliyor. Mesela trendyolda kargo ücreti olan üründe, o ürünü aldığın mağazadan başka ürün alman gerekiyor kargoyu ücretsiz yapmak için. Ama hepsiburada da mağaza farketmeksizin alışveriş sepetindeki toplam fiyata bakıyor.
Bende daima kargo ücreti kesilmemesi için ihtiyacım olan başka ürünleri de alarak 50 liraya tamamlarım.
tüm magazalardca ürünlerım yer alıyor , endüstriyel temizlik makınası olarak. ve son 2 aydır o kadar dusuk kı sıparısler.
degısen fıyat listelerı ve dolar kuru ıle fıyatlar reel pıyasada tepkı gormedı , ama kitle duser fıyatı dıye beklıyor sız bır kac urunde afakı fdıyat koyduıgunuzda sıparıs verrılıyor ama maalesef kı o fıyatlar dusmeyecek dahada artacak. ya sız alacaksınız ya da o işi yapmayacaksınız , maalesef durum bu sekılde.
@Bahtıgüzel00 post ile bakarsan ticari evet. ben ticaret yaptıgım ıcın bu alandan baktım soru ıle pek alakası olmadı acıklamalar . ama reel piyasadakı durum bu.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 537 cevap paylaştı.
trendyolun guvenlik duvari falan yok. birisi benim kart bilgilerimi ele gecirmis ordan da alisveris yapmaya ugrasiyor. telefonum onayli olmasaydi paralarim giderdi. bana bilgileri verin o islem yapanin dedim ilgilenmediler bile. dolandiricilara arka cikiyorlar. siz siz olun alisveris yapmayin ordan.
Tabi ki de Amazon. Elit insanlar Amazon kullanır skdmsk Şaka maka oradan en çok kitap alıyorum, oldukça uyguna geliyor. Ayrıca Trendyol kullanalım da kazık mı yiyelim? Kullanıyorum ama çok da bayılmıyorum doğrusu, el mahkum. Hepsiburada da fena değil, N11 de güzel. Diğerlerini hiç kullanma gereği duymadım.
Ilk başta trendyolu kullanmaya başladım kötü gelen ya da aksayan bir siparişim olmadı ben biraz babaanne kafayım yapabildiğim bir yer varken diğerlerine neden gideyim derim yani ölene kadar trendyol jsks
Alışveriş & Hediyeler konusunda 329 cevap paylaştı.
Ben N11'i daha çok seviyorum iade ve çözüm anında her zaman daha iyiler ama indirim olarak trendyol ve çiçeksepeti de çok iyi :)) hepsiburada'nın hiçbir hizmetini beğenmiyorum artık :( trendyol'da da çok fazla görünenden farklı ürün var :/
Alışveriş & Hediyeler konusunda 310 cevap paylaştı.
he ondan geçen haftaya göre tüm ürünler bu hafta zamlandı. şimdi anlaşıldı olay :D black friday günü yine geçen haftadaki fiyat seviyelerine geri çekip indirim diyecekler. taam taam :)
1 siparişim oldu şuana kadar. Ürün Çinden geldi. 2 hafta sürdü gelmesi ama geldi. Hatta şöyle durum var o tarz ürünün daha kalitesiz olanı ülkemde neredeyse 2 katı. Çinden gelen ürün hem daha kaliteli hemde daha ucuz. Sorun çıkacağını sanmam ben tekrar siparişi vericem başka alacaklarım da var.
Yanlış hatırlamıyorsam aras veya mng olması lazım. Bence bir denemeni tavsiye ederim. Sipariş sana ulaşınca ödemeyi onaylıyorsun. Bunda sistem aynı gittigidiyor n11 gibi. Ürünü alınca ödemeyi onaylayıp para satıcıya gidiyor.
Her online alışveriş sitesinde çeşitli dönemlerde farklı kampanyalar oluyor, bizler bu kampanyaları bütçemiz oranında fırsata çevirip değerlendirmeliyiz.
@Bahtıgüzel00 koleksiyon oluşturup 25 kişiye atınca 25 tl kazanıyorsun ve eğer bir mağazayı 50 kişiye atoiıp 50nkez kaydedilirse 5ü tl kazanılıyormuş onu denemedim
Daha önceki siparişlerimde hiç bir sıkıntı olmadı istediğim zaman arayıp bilgi aldım takip edebiliyorum bir çok iyi yönü var kötü yönüde olabilir ben daha görmedim.
@Bahtıgüzel00 prime üyeyim hızlı kargo olduğu zaman ertesi gün geliyor. Getiren ise kolay gelsin kargosu. Bı sıkıntı yaşamadım. Amazon ABD'den aldığım ürün gümrüğe takıldı bütün paramı iade etti. Bedava verdikleri oyun kabul edilmedi. Mail attım iki dakka geçmeden aradılar. Oyunun bir süresi var diye.
@Bahtıgüzel00 yanıkjeli sipariş etmiştim burada yoktu. amerikadan geldi. ama gümrüğe takıldı ilaç gibi kozmetik gibi gördükleri için yasaklı oluyor. benden form ekstre ve doktor recetesi istedi gümrük. herşeyi tamam ama reçete verercek doktor cıkmadı. kargo firmasıda satıcı iade istemeden geri gönderilmez dedi. iade başlattım ilerleme olmayınca en son amazona düzgünce yazdım ve farklı yoldan iade et mi ne demiştim 2 3 gün içinde bütün paramı iade etti.
Trendyol shein watsons modamizbir. c om hepsini seviyorum ama Trendyol kalitesi bitti her urun sorunlu geliyor basit birsey olunca gayet iyi ama is kaliteye gelince sıfır.
Hiç sorun çıkmıyor hanımefendi bana alırken söylenen ürünü kargonun gözünün önünde açın hasarlı ise hasar tespit tutanağı tutturup geri yollayın denildi ama ürünler sağlam ve kaliteli çıktı Canon japon Philips Hollanda ürünü zaten
Trendyol ve kitapseç oluyo genelde gayet güvenilir ve güzel oluyo pek internetten alışveriş yapmam ama yaparsam da bu siteleri çok beğeniyorum tavsiye de ederim