Güncellemeler
+1 yıl
😎 Çok Süper bir soru sormuşum, sorum artık vitrinde!
Şimdi sorumu daha çok üye görecek. Teşekkürler dostlar. Maşallah.
Şimdi sorumu daha çok üye görecek. Teşekkürler dostlar. Maşallah.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hediyeleşmeyi severim hep ben alıyorum zaten herkes cimri etrafımda
Kız sen evlendiğinde de sana alacağız hediyemizi. E evlen o zaman. 🤗🌸😃
Çok pahalı bir şey almam ama ucuz replika bir şey de almam Kaliteli işine yarıycak uygun fiyatlı bir ürün alırım
Benim için ücretinden daha çok önemli olan şey karşı tarafın ihtiyacı ne ise onu almaktır.
Orijinal olmasına dikkat ederim sonuçta her gün hediye almıyorum
Bütçeme bağlı olarak orjinal ürünler seçmeye özen gösteriyorum.
Hediyelere önem veririm. Orijinal şeylere yönelirim
Asla replika kullanmam param varsa orijinal alirim yoksa almam
Genelde orijinal etmeyi tercih ederim
Orijinal verdiğin değeri gösterir.
Aynen oyle zaten degersiz insana da hediye almam
Güzel. Adet yerini bulsun diye, istemeden usulen hediye vermektense hiç verme daha iyi.
Aynen oyle
Orijinal tercih ederim tabii bulabilirsem
Hediye edeceksem orjinal
hep orijinal ürün alırım
Açıkcası yaşantıya dönük hediyeler veriyorum ben
Maddi durumuma göre ürün seçiyorum.
Pahalı ürüne gerek yok 🤗
Orijinalini tabikide:-)
Yöresel şeyleri hediye etmeyi seviyorum.
Orijinal urun secerim
orijinal tabii ki bence büyük bir ayıp
her zaman orjinal olur..
Bilmiyorum fiyatına göre değişir bence
Orjinalden şaşmam
Orjinal
Orijinal alırım
Replika orjinale para harcayamam
Orijinal